معتبرترین ویزاهای آسیا

ویزاهای معتبر آسیا برای گرفتن ویزاهای شنگن و کانادا بسیار کمک کننده است که به اصطلاح به آن ویزا لیبل معتبر می گویند. از معتبرترین ویزاهای آسیا میتوان به ویزای سنگاپور, ویزای کره جنوبی, ویزای ژاپن, ویزای تایلند, ویزای هنگ کنگ و ویزای فیلیپین میتوان نام برد. دسته بندی برترین و معتبرترین ویزاها بر این اساس است که با در دست داشتن آن ویزا به چند کشور میتوان سفر کرد. به عنوان مثال با ویزای ژاپن می توان به 159 کشور جهان سفر کرد.

  • تعداد بازدید: 4631
  • ارسال در تاریخ: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸
  • بروزرسانی: ۲۹ بهمن ۱۴۰۲
  • میانگین مطالعه: 15 دقیقه

ویزاهای معتبر آسیا

در اینجا به ترتیب معتبرترین ویزاهای آسیا را به شما معرفی مینماییم. داشتن این ویزاها یا لیبل های معتبر می تواند شانس شما را برای گرفتن ویزای شنگن و ویزای کانادا و سایر کشورهای که به سختی ویزا می دهند تا حدود زیادی بالا ببرد.

ویزای سنگاپور

ویزای سنگاپور از معتبرترین ویزاهای جهان است. سنگاپور به خاطر داشتن طبیعت بکر و جاذبه های توریستی زیاد کشوری است که سالانه میلیون ها توریست را به خود جذب می کند. این کشور در سال های اخیر بسیار پیشرفت قابل توجهی در صنعت توریسم داشته و همین امر باعث شده که ویزای سنگاپور برای گرفتن ویزاهای شنگن و یا کانادا بسیار مثمر ثمر باشد و خوب است بدانید که خود سنگاپوریها می توانند بدون ویزا به 160 کشور جهان سفر کنند.

ویزای کره جنوبی

ویزای کره جنوبی نیز مانند ویزای سنگاپور بسیار معتبر است. حتما تفاوت های کره جنوبی و کره شمالی به گوش شما رسیده است. کره جنوبی با پیشرفتی که در صنعت داشت و توسط زیرساخت های درستی که برای جذب توریست داشت توانست خود را در صنعت توریسم بسیار جا بیاندازد بقدری که ویزای معتبری برای گرفتن ویزاهای شنگن و کانادا را دارد و همچنین مانند سنگاپور، کره جنوبی ها نیز می توانند بدون ویزا به 160 کشور جهان سفر کنند.

ویزای لیبل

ویزای ژاپن

ویزای ژاپن از ویزاهای معتبر آسیا به حساب می آید. وقتی نام پیشرفته ترین کشور جهان از لحاظ تکنولوژی و البته سخت کوشی مطرح باشد همگی به یاد ژاپن میافتیم. کشوری که علاوه بر تکنولوژی دارای جاذبه های توریستی بسیار زیادی است و همین امر آن را به یکی دیگر از ویزاهای معتبر آسیا تبدیل کرده است. ژاپنی ها می توانند بدون ویزا به 159 کشور جهان سفر کنند.

انواع ویزا و همچنین بلیط های لحظه آخری را در سایت مرجع گردشگری www.hiholiday.ir مشاهده و مقایسه نمایید.

ویزای مالزی

ویزای مالزی میتواند برای اقدام به اخذ ویزای کانادا و شنگن بسیار مفید باشد. مالزی کشوری که برای جذب توریست از هیج راهی فروگذار نیست بخصوص اینکه برای توریست های که زیر 14 روز در آن کشور اقامت داشته باشند نیازی به گرفتن ویزا نیست ولی اگر برای گرفتن ویزاهای شنگن و کانادا نیاز به ویزای معتبر دارید بهتر است بیش از 14 روز در این کشور اقامت داشته باشید و مطمئن باشید که هر چقدر در این کشور بمانید باز هم وقت برای دیدن جاذبه های آن کم می آورید. مالزی ها می توانند بدون ویزا به 155 کشور جهان سفر کنند.

ویزای هنگ کنگ

ویزای هنگ کنگ سرزمین جداشده از چین، سرزمینی که سالها مستعمره انگلیسی ها بود، الان به یکی از معتبرترین ویزای جهان تبدیل شده است. هنگ کنگ به قطب گردشگری آسیا تبدیل شده است. که شما تفریح به همراه تجارت را می توانید در این کشور تجربه کنید. هنگ کنگی ها می توانند بدون ویزا به 145 کشور جهان سفر کنند.

ویزا الکترونیکی

ویزای تایلند

ویزای تایلند برای کسانی که سفر دوست هستند بسیار الزامی میباشد. پرطرفدارترین کشور توریستی در آسیا که در هر فصلی از سال توریست های زیادی را به خود جذب می کند تایلند است. تایلند کشوری که است شما به واقع برای دیدن جاذبه و زیباهای آن وقت کم می آروید ویزای تایلند نشان دهنده آن است که شما زیاد سفر می کنید و جزء معتبرترین ویزاها برای گرفتن ویزاهای شنگن و کانادا می باشد. تایلندی های می توانند بدون ویزا به 140 کشور جهان سفر کنند.

ویزای فیلیپین

ویزای فیلیپین نیز در دسته ی ویزاهای معتبر قرار میگیرد. فیلیپین یک جزیره زیبا و کاملا توریستی است با آب و هوای معتدل استوایی که همین امر نیز باعث شده است که توریست ها به این جزیره علاقه مند شوند شما با سفر به این جزیره زیبا علاوه بر لذت و تفریح می توانید یک ویزای معتبر داشته باشید که برای گرفتن ویزای شنگن و کاناد موثر است. فیلیپینی ها می توانند بدون ویزا به 130 کشور جهان سفر کنند.

ویزای لیبل

برچسب ها

نظرات کاربران
ثبت نظر مشاهده نظر ها
اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ارسال می کند
استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info