معرفی جاذبه های گردشگری کاشمر

کاشمر یکی از شهرهای زیبای شرقی در ایران می باشد که زعفران و میوه انگور و قالی های دست بافت آن معروف است و در استان خراسان رضوی جای گرفته است ، جاذبه های گردشگری کاشمر باعث شده که این شهر نامی معروف در صنعت گردشگری برای خود پیدا کند و هر ساله شاهد بازدید گردشگران بی شماری از این شهر زیبا باشیم. در ادامه با ما همراه باشید تا با برخی از جاذبه های گردشگری کاشمر آشنا شویم.

  • تعداد بازدید: 2563
  • ارسال در تاریخ: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۷
  • بروزرسانی: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۷

یخچال طبیعی بند قرا

جاذبه های گردشگری کاشمر


در نزدیکی روستای بندقرا می توانید از نزدیک یخچال طبیعی بند قرا را مشاهده کنید ، که از جاذبه های خاص در ایران می باشد. یخچال طبیعی بند قرا کاربردهای بسیار مهمی برای اهالی منطقه دارد و از یخ های طبیعی آن استفاده های زیادی می شود. دیدن این یخچال طبیعی می تواند برای شما جالب توجه باشد.



مسجد جامع کاشمر

جاذبه های گردشگری کاشمر

مسجد جامع کاشمر که در سال 1312 و در دوره فتحعلی شاه قاجار ساخته شده است ، یکی از زیباترین بناهای قدیمی کاشمر و جز جاذبه های گردشگری معروف کاشمر محسوب می شود.اگر به معماری ایران علاقه مند هستید ، دیدن این بنا با ظرافت های خاص به کار رفته در آن می تواند برای شما جالب توجه باشد.


آبشار و آب گرم کریز


جاذبه های گردشگری کاشمر


در چهارده کیلوکتری شهر ریوش و در مسیر جاده کریز ، آبشار و آب گرم کریز از جاذبه های گردشگری کاشمر است که هر ساله گردشگران زیادی اعم از داخلی و خارجی از آن بازدید و به آب تنی می پردازند.خواص دارویی و درمانی این آبگرم زبانزد خاص و عام است و پایه ثابت تور مشهد می باشد.


محوطه ی گردشگری کوه سرخ

جاذبه های گردشگری کاشمر


وجود انواع گیاهان و گل های دارویی همراه با هوایی بسیار مطلوب ، محوطه ی گردشگری کوه سرخ را به یکی از زیباترین و پر بازدیدترین مناطق کاشمر تبدیل کرده است .دیدن این همه زیبایی از نزدیک خالی از لطف نیست.










نظرات کاربران
ثبت نظر مشاهده نظر ها
اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ارسال می کند
استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info