هتل های وان

اگر قصد انتخاب هتل در وان ترکیه را دارید این مقاله را مطالعه نمایید. در اینجا لیستی از بهترین هتل های وان ترکیه را در اختیار شما قرار میدهیم. هتل توپراک وان, هتل الیت وان, هتل کریستال وان, هتل کرنر وان و هتل رنسانس لایف وان ترکیه از معروف ترین هتل های وان هستند. آدرس هتل های وان ترکیه را در اینجا مشاهده نمایید.

  • تعداد بازدید: 9053
  • ارسال در تاریخ: ۴ مهر ۱۳۹۸
  • بروزرسانی: ۲۹ مهر ۱۳۹۸
  • میانگین مطالعه: 15 دقیقه

هتل های وان ترکیه

اگر به دنبال مکانی برای دور شدن از شهر و دیار خود هستید شهری که بتواند به تمامی نیاز های شما برای داشتن سفری دلپذیر و هیجان انگیز پاسخ دهد، سفر به شهر وان می باشد. وان نام شهری در شرق کشور ترکیه است که به دلیل موقعیت درخشانی که در نزدیکی دریاچه وان دارد به این نام نامگذاری شده و حال و هوایی کاملا متفاوت از دیگر قسمت های جنوب شرقی آناتولی دارد. با اینکه صحبت از یکی از شهرهای کشور همسایه می باشد ولی در واقع این شهر به مراتب به تهران نزدیک تر از استانبول است. در این مقاله ما با معرفی بهترین و معروفترین هتل های وان شهر شما را در انتخاب و اقامت هر چه بهتر و سریعتر در این شهر یاری می کنیم.

هتل وان

Akdamar Hotel

هتل شامل66 اتاق، حمام ترکی ، سونا ، ماساژ می باشد. اتاق های هتل دوجداره بوده و از انتقال سرو صدا میکنند. دیگر امکانات هتل شامل اتاق جلسه مجهز، وای فای، ترانسفر فرودگاه و حتی برنامه ریزی جهت گردش مسافرین می باشد.

آدرس هتل وان : Bahcivan Mah. Kazim Karabekir Caddesi No:9, 65000 Van, Turkey

Elite World Van

از ویژگی های این هتل می توان به موقعیت جغرافیای خوب این هتل، امکانات رفاهی از جمله استخر سرپوشیده (تمام فصول) ، حمام ترکی ، سونا ، ماساژ ، مرکز سلامت و آبگرم و همچنین شیشه های دوجداره اتاق ها اشاره نمود. این هتل شما را در برنامه ریزی برای گردش خود همراهی میکند. از تکنولوژی وای فای هم بصورت رایگان میتوانید با انواع لپ تاپ، گوشی و نوت بوک استفاده کنید. با اسکان در این هتل به انواع فروشگاه ها و حتی خدمات زیبایی آرایشگاه هم دسترسی خواهید داشت.

آدرس هتل وان :Bahcivan Mah. Kazım Karabekir Cad. No: 67, 34435 Van, Turkey

Royal Berk Hotel

این هتل با موقعیت جغرافیایی بسیار خوب دارای 43 اتاق با کارکنانی خوش برخورد مسلط به زبان های عربی، انگلیسی و ترکی پاسخگوی شبانه روزی شما خواهند بود. این هتل با داشتن سیستم اینترنت وایرلس وای فای با کیفیت عالی و به صورت رایگان در خدمت میهمانان گرامی می باشد. فروشگاه های متعدد و اتاق جلسه هم از دیگر امکانات این هتل است.

آدرس هتل وان :Bahcivan Mahallesi Cumhuriyet Caddesi 6.Sokak No:5, 65000 Van, Turkey

Haldi Hotel Van

هتل هالدی هتلی چهار ستاره با معماری بسیار زیبای خود یکی از بهترین هتل های وان به حساب می آید.. این هتل 4 ستاره با فاصله ‏‎100 ‎‏ متری از موزه ی وان قرار دارد. همچنین شیشه های دوجداره اتاق ها اشاره نمود. این هتل شما را در برنامه ریزی برای گردش خود همراهی میکند. از تکنولوژی وای فای هم بصورت رایگان میتوانید با انواع لپ تاپ، گوشی و نوت بوک استفاده کنید. با اسکان در این هتل به انواع فروشگاه ها و حتی خدمات زیبایی آرایشگاه هم دسترسی خواهید داشت.

آدرس هتل وان :Bahcivan Mah. Kazım Karabekir Cad. No: 67, 34435 Van, Turkey

Royal Berk Hotel

این هتل با موقعیت جغرافیایی بسیار خوب دارای 43 اتاق با کارکنانی خوش برخورد مسلط به زبان های عربی، انگلیسی و ترکی پاسخگوی شبانه روزی شما خواهند بود. این هتل با داشتن سیستم اینترنت وایرلس وای فای با کیفیت عالی و به صورت رایگان در خدمت میهمانان گرامی می باشد. فروشگاه های متعدد و اتاق جلسه هم از دیگر امکانات این هتل است.

آدرس هتل وان :Bahcivan Mahallesi Cumhuriyet Caddesi 6.Sokak No:5, 65000 Van, Turkey

هتل وان


Grand Hotel Van


این هتل با موقعیت جغرافیایی بسیار خوب دارای 45 اتاق مجهز به سیستم تهویه با کارکنانی خوش برخورد مسلط به زبان های عربی، انگلیسی، ترکی، فرانسوی و آلمانی پاسخگوی شبانه روزی شما خواهند بود. این هتل با داشتن سیستم اینترنت وایرلس وای فای با کیفیت عالی و به صورت رایگان در خدمت میهمانان گرامی می باشد. فروشگاه های متعدد و اتاق جلسه هم از دیگر امکانات این هتل است.

آدرس هتل وان :Irfan Bastug Caddesi Valilik Yani No:2, 65100 Van, Turkey

Menua Hotel

این هتل به دلیل قرار گیری در مرکز شهر وان ترکیه و فاصله اندک آن تا قلعه وان، مراکز خرید و همچنین فرودگاه شهر یکی از بهترین گزینه ها جهت اقامت در این شهر می باشد.. این هتل همچنین به موزه وان، تئاتر وان و ایستگاه اتوبوس وان نزدیک است و تا دریاچه وان ۴۵ کیلومتر فاصله دارد. 

آدرس هتل وان : Serefiye Mahallesi Eski Zerbank Sokak No:15 Van Turkey

Royal Milano Hotel

هتل Royal Milano Hotel با داشتن پرسنلی حرفه ای و آموزش دیده مطابق استاندارد های بین المللی مسلط به زبان های  انگلیسی و ترکی آرامش خاطر شما را در این سفر تضمین میکنند. این هتل دارای 40 اتاق با شیشه های دوجداره می باشد که از ورود و خروج هرگونه سر و صدایی جلوگیری میکند. امکانات رفاهی هتل شامل حمام ترکی ، سونا ، ماساژ می باشد. این هتل با داشتن فروشگاه های متعدد، صرافی، اتاق جلسه کاملا مجهز، وای فای رایگان و ایجاد بستری برای راحتی هر چه بیشتر مسافران به خود می بالد.

آدرس هتل وان :Vali Mithatbey Mah. Eski Deftardarlık Cad. No.:28 Van, 65100 Van, Turkey

Mavi Tuana Hotel

این هتل با موقعیت جغرافیایی بسیار خوب دارای 43 اتاق مجهز به سیستم تهویه با کارکنانی خوش برخورد مسلط به زبان های عربی، انگلیسی، ترکی، ایتالیایی پاسخگوی شبانه روزی شما خواهند بود. این هتل با داشتن سیستم اینترنت وایرلس وای فای با کیفیت عالی و به صورت رایگان در خدمت میهمانان گرامی می باشد. فروشگاه های متعدد و اتاق جلسه هم از دیگر امکانات این هتل است.

آدرس هتل وان :Bahcivan Mah. Zubeyde Hanım Cad. No:26, 65100 Van, Turkey

Doubletree by Hilton Van

امکانات رفاهی این هتل 94 اتاقی شامل استخر سرپوشیده (تمام فصول) ، ایوان مخصوص حمام آفتاب ، حمام ترکی ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم در یک  محیط آرام و فضایی دلپذیر می باشد.

آدرس هتل وان :İpekyolu Cad. 8. Km Edremit, Van , 65000 Van, Turkey

هتل وان

Hotel Side

این هتل دارای 28 اتاق مجهز به سیستم تهویه با کارکنانی خوش برخورد مسلط به زبان های عربی، انگلیسی، ترکی، روسی و ایتالیایی پاسخگوی شبانه روزی شما خواهند بود. این هتل با داشتن سیستم اینترنت وایرلس وای فای با کیفیت عالی و به صورت رایگان در خدمت میهمانان گرامی می باشد. فروشگاه های متعدد، اتاق جلسه و همچنین اجاره دوچرخه از دیگر امکانات این هتل است.

آدرس هتل وان :Vali Mithat Bey Mah. Sıkke Cad. Trafik Sok. No:5, 65100 Van, Turkey

Tamara Hotel

هتل  Tamara Hotel دارای 69 اتاق با شیشه های دوجداره می باشد که از ورود و خروج هرگونه سر و صدایی جلوگیری میکند. این هتل با داشتن فروشگاه های متعدد، صرافی، اتاق جلسه کاملا مجهز، وای فای رایگان و ایجاد بستری برای راحتی هر چه بیشتر مسافران به خود می بالد. پرسنلی حرفه ای و آموزش دیده مطابق استاندارد های بین المللی با برخوردی دوستانه پذیرای شما در این هتل خواهند بود.

آدرس هتل وان :Yüzbaşı Oğlu Sok No 1 Merkez, 65100 Van, Turkey

Onecity Apart Hotel

با انتخاب کردن این هتل جهت اقامت در شهر وان تمام نیازهای یک مسافر در یک شهرتوریستی مرتفع میگردد چرا که این هتل برخوردار از تمامی امکاناتی است که دغدغه یک گردشگر یا مسافر برای داشتنی سفری آسوده و همراه با آرامش است. کارکنان خوش برخورد این هتل به زبان های  انگلیسی ،بلغاری و ترکی صحبت می کنند و بصورت شبانه روز پاسخگوی مسافرین می باشند. یک صرافی نیز در هتل وجود دارد. در صورت درخواست مسافرین، ترانسفر فرودگاه در اختیارشان قرار خواهد گرفت.وای فای رایگان نیز از سایر امکانات این هتل می باشد.

آدرس هتل وان :Kazim Karabekir cad. Arastirma Hastahanesi Yani No:2, 65300 Van, Turkey

Buyuk Urartu Hotel

پرسنل این هتل 75 اتاقی آموزش های استاندارد بین المللی را جهت فراهم کردن  آرامش هر چه بیشتر شما دریافت نموده و مسلط به زبان های انگلیسی و ترکی می باشند. اتاق جلسه کاملا مجهز  و وای فای  رایگان در هتل موجود می باشد.

آدرس هتل وان :Cumhuriyet Cad No:60 Merkez Van , 65100 Van, Turkey

Buyuk Asur Oteli

این هتل با داشتن 48 اتاق و کارکنان مهربان  و حرفه ای و مسلط به زبان های انگلیسی ،ترکی، روسی و فرانسوی پذیرای پاسخگویی شبانه روزی به گردشگران می باشند. علاوه بر امکاناتی چون وای فای رایگان و اتاق های ضد صدا وجود امکاناتی از جمله صرافی، کتابخانه و اجاره دوچرخه از ویژگی های منحصربه فرد این هتل می باشد.

آدرس هتل وان :Şerefiye Mah. Cumhuriyet Cad. Turizm Sok. No:1 Van, 65100 Van, Turkey

La Notes Wan

در این هتل نیز همانند بسیاری از هتل های معرفی شده شهر وان با داشتن امکاناتی از جمله اتاق هایی با شیشه های دوجداره و وای فای رایگان میتوانید اقامت راحت و مطلوبی را تجربه نمایید.

آدرس هتل وان :Maras Caddesi SSK Binasi Yani, 65100 Van, Turkey

هتل وان

Kale Gold Hotel

هتل Kale Gold Hotel در وان اقامت راحتی را به مهمانان خود ارائه می دهد. در این هتل اینترنت وای فای و به صورت رایگان در همه مناطق هتل در دسترس است. پرسنل این هتل به زبان های آذربایجانی، انگلیسی، فارسی، ترکی صحبت می کنند.

آدرس هتل وان :Cumhuriyet Caddesi, 65100 Bostani Turkey

Sardur Hotel

پرسنل حرفه ای و خوش برخورد این هتل علاوه بر به زبان های انگلیسی و ترکی  به زبان فارسی نیز می توانند صحبت می کنند. در این هتل اینترنت وای فای و به صورت رایگان در همه مناطق هتل در دسترس است.

آدرس هتل وان :Mara Cad., Sigorta Binas Yan, No:45, 65000 Van, Turkey

Van Backpackers Hostel

اگر به دنبال هتلی با قیمت های مقرون به صرفه می باشید این مسافرخانه اقامتی تقریبا کم هزینه را به میهمانان ارائه میدهد. این هتل با موقعیت جغرافیایی مناسب و خدمات دوستانه کارکنان میتواند گزینه ایده آلی برای اقامت شما در شهر وان باشد.

آدرس هتل وان :Bah van Mahallesi Cumhuriyet Caddesi Uzun Sokak No:6/1 ??pekyolu Merkez, 65000 Van, Turkey

Toprak Hotel

پرسنل خوش برخورد و حرفه ای  این هتل به زبان های عربی، انگلیسی، فارسی، کره ای، ترکی صحبت می کنند و در این هتل اینترنت وای فای به صورت رایگان در همه مناطق هتل در دسترس است و اتاق های این هتل هم ضد صدا می باشند.

آدرس هتل وان :Bahcivan Mh. Meydan 1. Sokak no.8 pekyolu, Van , 65130 Van, Turkey

Dimet Park Hotel

قیمت خدمات و امکانات ارائه شده در این هتل با سایر هتل های شهر وان قابل مقایسه می باشد. این هتل از موقعیت جغرافیایی خوبی برخوردار می باشد و فاصله نزدیک این هتل با اکثر مکان های توریستی و تفریحی وان، باعث صرفه جویی در زمان و هزینه رفت و آمد مسافران می گردد.

آدرس هتل وان :erefiye Mahallesi rfan Batu Caddesi No:10 - Merkez, 65100 Van, Turkey

Crystall Hotel

پرسنل این هتل به زبان های انگلیسی، اسپانیایی، فارسی، ترکی صحبت می کنند. در این هتل اینترنت وای فای به صورت رایگان در مناطق عمومی هتل در دسترس است. اتاق های ضد صدا و اسنک بار از دیگر امکانات این هتل می باشد.

آدرس هتل وان :Erefye mahalles, 65140 Bostani, Turkey

هتل وان

Mir o Mara Boutique Hotel Lounge Bar

وجوه تمایز هتل Mir o Mara Boutique Hotel & Lounge Bar نسبت به هتل های دیگر در وان شامل وجود امکانات دوچرخه سواری، اجرای شبانه برنامه های جذاب و سرگرم کننده و وجود پرسنل مجرب و با اخلاق می باشد.

آدرس هتل وان :Edremit Yeni Sahil Yolu No:103/A Edremit/VAN, 65100 Edremit, Turkey

Hotel Dosco

از ویژگی های این هتل می توان به پاکیزگی عالی هتل، وجود پرسنل مجرب، با اخلاق و دوره دیده ، اتاق های ضد صدا و فاصله نزدیک با اکثر مکان های توریستی و تفریحی وان اشاره نمود.

آدرس هتل وان :Valimithatbey mah. Kocbey cad. no 22 Ipekyolu van, 65100 Van, Turkey

Hotel Fuat

موقعیت قرارگیری این هتل به نحوی است که امکان دسترسی مسافران را به اماکن و جاذبه هاب توریستی شهر وان به راحتی فراهم می کند. این هتل با اتاق های فوق العادهتمیز و پرسنلی خوش برخورد یکی از ایده آلترین گزینه ها برای اسکان در شهر وان می باشد.

آدرس هتل وان :Ptt Cad. No:54 Bah van Mah. Van Merkez, 65100 Van, Turkey

Resmina Hotel

هتل Resmina Hotel در وان اقامت راحتی را به مهمانان خود ارائه می دهد. در این هتل اینترنت وای فای و به صورت رایگان در همه مناطق هتل در دسترس است. پرسنل این هتل مسلط به زبان های انگلیسی، ترکی می باشند.

آدرس هتل وان :Zubeyde hanm cad.no :17, 65100 Van, Turkey

Madi hotel van

با اسکان در هتل Madi van van اقامت راحتی را در شهر وان تجربه میکنید. در این هتل اینترنت وای فای و به صورت رایگان در همه مناطق هتل در دسترس است.

آدرس هتل وان :minpaa Mahallesi, 65300 Edremit, 65000 Van, Turkey

هتل وان

سوالات متداول

برای سفر به وان باید به شهر تبریز بروید که از تهران حدود 7 ساعت مسیر دارید و پس از آن به خوی بروید که تقریبا 2 ساعت زمان میبرد و در نهایت از مرز رازی یا همان مرز کاپیکوی رد شوید. از مرز کاپی کوی تا شهر وان 90 کیلومتر راه است. مرز رازی از ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهر باز است، بنابراین باید زمان خود را تنظیم کنید که حداقل دو ساعت قبل از بسته شدن مرز رازی آنجا باشید. مرز رازی کوتاهترین مسیر سفر به وان ترکیه است. به محض ورود به خاک ترکیه، دولموش( به ترکی ) یا همان ون های سواری منتظر مسافرین وان هستند.
شما به راحتی می توانید از طریق زمینی به وان سفر کنید و از ماشین شخصی خودتان استفاده کنید که در اینصورت باید دارای گواهینامه بین المللی یکساله باشید و هزینه پلاک بین المللی و هزینه بیمه های مربوط به عوارض خروج از کشور را در شعب بانک ملی بپردازید. یا اینکه ماشین خود را در پارکینگ های پایانه مرزی قرار دهید و با استفاده از تاکسی یا ون به وان بروید. تورهای مسافرتی وان ترکیه هم گزینه یی مناسب برای سفر به وان هستند.
از آنجایی که بین ایران و ترکیه توافق شده است، شهروندان ایرانی از قانون ویزا معاف هستند و ایرانی ها می توانند تا سه ماه بدون ویزا در خاک ترکیه حضور داشته باشند. البته در هنگام ورود به ترکیه گذرنامه باید دارای شش ماه اعتبار باشد و مهر ورود در یکی از پایانه های مرزی زمینی و یا هوایی ثبت شود. لازم به ذکر است که در این سه ماه شما اجازه فعالیت های اجتماعی ، تحصیل ، تجارت و یا کار را ندارند.
در سفر به وان ترکیه میتوانید از مرزهای هر روزه اتوبوس های زیادی از ترمینال غرب تهران به شهر خوی حرکت دارند. اکثر این اتوبوس ها شب از تهران حرکت کرده و صبح به شهر خوی می رسند. سفر با اتوبوس از تهران تا خوی حدودا ۱۰ ساعت زمان می برد. از شهر خوی، تاکسی های خطی برای مرز رازی وجود دارند که برای رفتن به مرز رازی می توان از آنها استفاده کرد. پس از گذر از مرز رازی و وارد شدن به خاک ترکیه، سواری های دولموش منتظر مسافرین برای شهر وان هستند.
نظرات کاربران
ثبت نظر مشاهده نظر ها
اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ارسال می کند
استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info