هواپیمای نو به ناوگان هوایی کشور اضافه می شود

رییس انجمن شرکت های هواپیمایی اعلام کرد در صورت نهایی شدن قرارداد خرید مستقیم ایرلاین ها از شرکت های سازنده هواپیما، قطعا هواپیماهای نو وارد کشور خواهند شد.

  • تعداد بازدید: 1575
  • ارسال در تاریخ: ۴ بهمن ۱۳۹۴
  • بروزرسانی: ۴ بهمن ۱۳۹۴
مقصود اسعدی سامانی در گفت و گو با ایسنا، درباره آخرین خبرها از وارد شدن 114 فروند هواپیمای جدید به آسمان ایران اظهار کرد: مذاکرات ایرلاین‌های ایرانی با شرکت های سازنده هواپیما از چند ماه قبل آغاز شده و خرید این هواپیماها نیز همان چارچوب تعریف می شود. 
البته هنوز قرارداد خرید این 114 فروند نهایی نشده و همان طور که رییس سازمان هواپیمایی گفته در روزهای آینده به طور کامل تعیین تکلیف خواهد شد. 
رییس انجمن شرکت های هواپیمایی ادامه داد: در کنار آن ،در صورت خرید لیزینگی هواپیما از شرکت هایی که در این عرصه فعالیت می کنند نیز قیودی وجود خواهد داشت که اجازه ورود هواپیما با سن بالا را به کشور محدود می کند .
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، به گفته آخوندی ،پیش از پایان سال نخستین هواپیماهای خریداری شده وارد کشور می شوند.
گرداوری شده از مطبوعات روز
استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info