ورود 2هواپیمای بوئینگ 737 آتا به ناوگان هوایی کشور

مدیرعامل هواپیمایی آتا از عملیاتی شدن یک فروند هواپیمای بوئینگ 737 در ششمین سالگرد تاسیس آتا، همزمان با ایام دهه فجر و یک فروند دیگر تا پایان سال خبر داد.

  • تعداد بازدید: 3680
  • ارسال در تاریخ: ۱۵ بهمن ۱۳۹۴
  • بروزرسانی: ۱۵ بهمن ۱۳۹۴

مدیرعامل آتا گفت:شرکت هواپیمایی آتا آمادگی افزایش ناوگان به بیش از 30 فروند هواپیما را دارد.

وی بوئینگ 737 را یکی از کاربردی‌ترین هواپیماهای میان‌برد جهان دانست و اعلام کرد: این هواپیما حدود یک ماه قبل وارد کشور شده و در حال رنگ و درج لوگوی شرکت بر روی بدنه است.

از جمله اقدامات شرکت هواپیمایی آتا در سال 94 احداث آشیانه‌های تعمیراتی در فرودگاه بین‌المللی تبریز، تاسیس کترینگ صنعتی تهران، آغاز احداث ساختمان مرکزی هواپیمایی آتا در 10 طبقه واقع در خیابان ستاری تهران و همچنین خرید سه فروند هواپیمای بوئینگ 737 برشمرد.

مدیرعامل هواپیمایی آتا خاطرنشان کرد: هواپیمایی آتا در حال حاضر 9 فروند هواپیما (6 فروند ام.دی و 3 فروند ایرباس) عملیاتی دارد.

دفتر اصلی شرکت هواپیمایی «آتا»، در شهر تبریز بوده و در همین شهر تأسیس شد.

منبع: خبر گزاری فارس
نظرات کاربران
ثبت نظر مشاهده نظر ها
اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ارسال می کند
استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info