ویزای الکترونیکی

ویزای الکترونیکی و یا همان ( E-VISA ) تمامی قابلیت های همان ویزای عادی را دارد و تنها تفاوتی که دارند شیوه ی صدور این ویزاها می باشد. شما برای اخذ ویزای الکترونیکی نیازی به مراجعت به سفارت ندارید و به راحتی می توانید با مراجعه به سایت و اسکن دیجیتالی مدارک مورد نیاز درخواست ویزای الکترونیکی خود را ثبت کنید.

  • تعداد بازدید: 4908
  • ارسال در تاریخ: ۲۷ شهریور ۱۳۹۸
  • بروزرسانی: ۲۹ بهمن ۱۴۰۲
  • میانگین مطالعه: 10 دقیقه

ویزای الکترونیکی (e-visa)

اخذ ویزای الکترونیکی راهی سریع و بسیار آسان برای اخذ ویزا و سفر به کشورهای خارجی می باشد. ویزای الکترونیک یا همان (e-visa) را چون به شیوه ی آنلاین ثبت نام می کنند، به اصطلاح ویزای آنلاین نیز می نامند. در روش اخذ ویزای الکترونیکی ، متقاضی می‌تواند با مراجعه به سایت سفارت یا وزارت امور خارجه کشور مورد نظر، درخواست ویزای خود را به ثبت برساند. وقتی پای سفر به کشورهای دیگر مطرح می گردد همیشه اولین و مهمترین مورد این است که آن کشور ویزا نیاز دارد یا خیر؟ امروزه ما ایرانی ها برای سفر به کشورهای زیادی باید حتما ویزا داشته باشیم و دغدغه های گرفتن ویزا کمی سخت است ولی پیشرفت های امروزی باعث شده که اینکار بسیار راحت و به سرعت انجام شود. ایرانی ها از کشورهای آذربایجان و هند می توانند ویزای الکترونیکی تهیه نمایند. عصر تکنولوژی کمک شایانی به مسافران جهت اخذ ویزا، خرید بلیط و رزرو هتل کرده است.

دارندگان ویزای شینگن میتوانند به تمامی کشورهای عضو شینگن سفر کنند.
عکس کیش
ویزای آذربایجان را از روش های ویزای الکترونیکی و ویزای حضوری اخذ نمایید.
ویزای الکترونیکی

مراحل اخذ ویزای الکترونیکی

شما از منزل خودتان با استفاده از کامپیوتر یا موبایل به اینترنت وصل شده ابتدا قصد سفر می نمایید!! پس از انتخاب شهر یا کشور مورد نظر در وبسایت های ویزای الکترونیکی (e-visa) کشور مقصدتان وارد شده و بصورت آنلاین فرم تقاضای ویزای الکترونیکی را پر می نمایید. بهمین راحتی شما می توانید ویزای یک کشور دیگر را بگیرید. فرمهای آنلاین، نحوه پرداخت سریع، سرعت و راحتی بالا از مزایای ویزای الکترونیکی (e-visa) هستند. در نظر داشته باشید که ویزای الکترونیکی (e-visa) هیچ تفاوتی با ویزای سفارتی ندارد تنها تفاوت این است که برای گرفتن ویزای الکترونیکی (e-visa) شما خودتان باید شخصاً وارد وبسایت شده و ثبت نام نمایید.

مدت زمان اخذ ویزای الکترونیکی

در اکثر موارد، درخواست ویزای الکترونیکی (e-visa) به سرعت صادر می شود بنابراین زیاد نگران مدت زمان برای صدور ویزای خود نباشید و این نکته را در نظر داشته باشید که بسیاری از کشورها اعتبار ویزای الکترونیکیشان (e-visa) حداکثر 60 روز است از این جهت نباید فاصله ی زیادی بین تاریخ بلیط هواپیما و زمان اخذ ویزای الکترونیکی (e-visa) شما باشد به همین خاطر این مورد نیز به لیست مزایاهای ویزای الکترونیکی (e-visa) اضافه می شود. پس از اخذ ویزای الکترونیکی (e-visa) گرفتن بلیط الکترونیکی و رزرو هتل به صورت آنلاین شما دیگر نگرانی بابت های خود ندارید. پیشرفت علم علاوه بر کم کردن فاصله ها، کم کم آن ها را از بین می برد.


با مراجعه به بخش خدمات ویزا در سایت www.hiholiday.ir میتوانید ویزای مدنظر را دریافت نمایید. از دیگر خدمات سایت های هالیدی خرید بلیط هواپیما و همچنین تورهای مسافرتی با نرخ ارزان می باشد.


مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای الکترونیکی

  • تعیین نوع روادید مورد نیاز
  • تهیه مدارک مورد نیاز مانند گذرنامه، دعوتنامه از نهادهای درخواست کننده، رزومه و ...
  • اسکن عکس پرسنلی مطابق با استاندارد اعلام شده
  • اسکن صفحه اول گذرنامه مطابق با استاندارد اعلام شده


این مقاله به صورت تخصصی در های هالیدی تهیه گردیده و هرگونه انتشار و کپی برداری بدون ذکر منبع پیگرد قانونی دارد.
منبع:مرجع گردشگری های هالیدی
نظرات کاربران
ثبت نظر مشاهده نظر ها
اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ارسال می کند
استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info