پرواز تهران به اربیل شروعی دوباره

خطوط هوایی تهران اربیل که مدتی متوقف شده بود با اعلام سرکنسوگری جمهوری اسلامی ایران با دو پرواز در هفته دوباره شروع به کار می کند ، برای توضیحات بیشتر در این زمینه با ما همراه باشید.

  • تعداد بازدید: 4946
  • ارسال در تاریخ: ۲۸ فروردین ۱۳۹۷
  • بروزرسانی: ۲۸ فروردین ۱۳۹۷

بررسی خطوط هوایی تهران اربیل

خطوط هوایی تهران اربیل

مرتضی عبادی که امروز مورخ 97/01/28 در اربیل حضور به عمل آورده بود و با توجه به پرواز بغداد اربیل و رونق دوباره این شهر ،خبر از سرگیری دوباره پرواز تهران اربیل و بلعکس را داد.
طبق گفته مرتضی عبادی خط پروازی تهران اربیل و بلعکس از جمعه 7 فروردین شروع به کار می کند ،این خط هوایی قبلا هم فعال بود اما از طرف بغداد با مسدود شدن خطوط هوایی اقلیم از کار افتاد.
طبق گفته سرکنسوگری جمهوری اسلامی ایران خط هوایی تهران اربیل در روز های سه شنبه و جمعه به فعالیت خود ادامه خواهد داد و تلاش بر این است که این تعداد پرواز در هفته بیشتر شود.

زمانی که در خصوص پروازهای از مقصد سلیمانیه به تهران و بالعکس از ایشان سول شد ، ابراز امیدواری کردند که این خط هوایی هم دوباره فعالیت خود را از سر خواهد گرفت. وی در توضیحات تکمیلی خود افزود : موافقت های اولیه را انجام داده ایم و شرکت های مرتبط در دو کشور در حال انجام فرآیند ها و هماهنگی های فنی بین خطوط می باشند و به محض پایان هماهنگی ها راه اندازی آن را به اطلاع شما می رسانیم.

زمانی که در کردستان عراق یک همه پرسی یک جانبه شکل گرفت دولت عراق به محض فهمیدن این موضوع ، همه ی پروازهای بین المللی به مقصد کردستان عراق را ممنوع اعلام کرد حال با گذشت زمان و صلح بین اربیل و بغداد و پیروی کردستان عراق از دولت وقت ، پروازها دوباره از سر گرفته شده اند.





نظرات کاربران
ثبت نظر مشاهده نظر ها
اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ارسال می کند
استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info