پرواز سیبریا ایرلاین از دوم تیرماه به تهران آغاز می‌شود

معاون امور فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره): برای نخستین بار پروازهای شرکت هواپیمایی سیبریاایرلاین از روز دوم تیرماه سال جاری به فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) برقرار می شود.

  • تعداد بازدید: 2353
  • ارسال در تاریخ: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶
  • بروزرسانی: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶

"کوروش فتاحی" افزود: این شرکت هواپیمایی که متعلق به روسیه است، پروازهای خود را دو نوبت در هفته، (روزهای جمعه و سه شنبه) با هواپیمای ایرباس ۳۱۹ به مقصد تهران انجام خواهد داد.

به گفته این مقام مسئول در فرودگاه امام خمینی(ره) قرار است شرکت هواپیمایی سیبریا ایرلاین پروازهای خود را در این مسیر بین مسکو-تهران انجام دهد.

در حال حاضر ۶۲ شرکت هواپیمایی در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) فعالیت می کنند که شامل ۵۲ ایرلاین خارجی و ۱۰ ایرلاین داخلی است.

سالیانه بیش از ۸ میلیون مسافر از فرودگاه امام(ره) برای انجام پرواز در مسیرهای بین المللی پذیرش و اعزام می شوند. این فرودگاه در ۳۵ کیلومتری تهران واقع است.

منبع: پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی
نظرات کاربران
ثبت نظر مشاهده نظر ها
  • امیر پنج شنبه ۱ تیر
    مرسی از سایت خوبتون تور دبی
استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info