پرواز نخستین هواپیمای ATR هما به مقصد مشهد مقدس

برنامه اولین پرواز هواپیماهای مدرن ATR۷۲ هما (EP-ITC و EP-ITD) به مقصد مشهد مقدس در حالی روز چهارشنبه هفته گذشته آغاز شد که طی دیروز و امروز سومین و چهارمین هواپیما از این سری با انجام نخستین سفر خود به مشهد مقدس وارد شبکه پروازی کشور می شود.

  • تعداد بازدید: 1727
  • ارسال در تاریخ: ۲۰ خرداد ۱۳۹۶
  • بروزرسانی: ۲۰ خرداد ۱۳۹۶

اولین فروند از 4 فروند هواپیمای خریداری شده ATR هما در روز 17 خرداد ماه سال جاری نخستین پرواز خود را به مشهد مقدس انجام داد.
در این پرواز، گروهی از کارکنان فرودگاه، نمایندگان رسانه های جمعی و نیز جمعی از کارکنان هما حضور داشتند.

هر فروند از این پرنده های کوچک در هر پرواز ۷۰ مسافر را جابجا می کند.

هواپیمای ATR در مسیرهای کوچک و فرودگاههای کم برخوردار استفاده خواهد شد که همواره درخواست های فراوانی برای برقراری پرواز از این مقاصد وجود داشته است ولی به دلیل عدم وجود ناوگان مناسب و متناسب با این فرودگاههای کوچک امکان برآورده شدن این نیاز وجود نداشته است.

مدیر عامل هما همچنین در مراسم ورود ۴ فروند از هواپیماهای ATR ۷۲-۶۰۰ در جمع خبرنگاران از ورود ۵ فروند دیگر از این نوع هواپبماها خبر داده و اعلام کرده بود تا پایان سال ۲۰۱۷ ایران صاحب ۹ فروند هواپیمای ای.تی.آر خواهد شد.

منبع: سایت رسمی هواپیمایی هما - پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی
نظرات کاربران
ثبت نظر مشاهده نظر ها
اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ارسال می کند
استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info