پروازهای مشترک هما با سایر خطوط هوایی در مسیرهای بین‌المللی

در حال حاضر هواپیمایی هما تنها شرکت هواپیمایی ایرانی است که با شرکت های هواپیمایی لوفت هانزا (LH)، اتریشی (OS)، ترکیش ایرلاین (TK) و آئروفلوت (SU) قرارداد نمادمشترک (Codeshare Agreement) دارد.

  • تعداد بازدید: 2168
  • ارسال در تاریخ: ۱۳ تیر ۱۳۹۶
  • بروزرسانی: ۱۳ تیر ۱۳۹۶

"هما" به عنوان شرکت هواپیمایی حامل پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی برای مشتریان خود در ایران و سایر نقاط جهان فرصتی را فراهم نموده است تا بتوانند از خدمات ویژه سایر شرکت های هواپیمایی توسط هما برخوردار شوند.

در حال حاضر هواپیمایی هما تنها شرکت هواپیمایی ایرانی است که با شرکت های هواپیمایی لوفت هانزا (LH)، اتریشی (OS)، ترکیش ایرلاین (TK) و آئروفلوت (SU) قرارداد نمادمشترک (Codeshare Agreement) دارد. بر اساس این قرارداد در بیش از بیست و پنج مسیر بین المللی این شرکت ها، شماره پروازهای هما در کنار شماره پروازهای شرکت های مذکور قرار می گیرد.

بواسطه این قرارداد امکان فروش صندلی و صدور بلیت بر روی برخی مسیرهای این خطوط هوایی برای دفاتر فروش هما و همچنین دفاتر خدمات مسافرت هوایی همکار امکان پذیر می باشد.

قرارداد نمادمشترک نوعی از موافقت نامه در حوزه صنعت هوایی بازرگانی است که بر اساس آن چند شرکت هوایی می توانند بلیت پروازهای مشترک را تحت نام و شماره پرواز خود به فروش برسانند.

منبع: پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی
نظرات کاربران
ثبت نظر مشاهده نظر ها
اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ارسال می کند
استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info