خرید بلیط اتوبوس گیتی پیما
از معروفترین و معتبرترین شرکت های تعاونی اتوبوس رانی که در انواع پایانه ها و شهرها به فروش بلیط می پردازند می توان به شرکت مسافربری بین المللی گیتی پیما اشاره کرد. شرکت گیتی پیما به صورت مداوم به انواع شهرها و مقاصد داخل ایران خدمات اتوبوس رانی ارائه می دهد و هر روز فروش بلیط دارد.
درباره گیتی پیما
شرکت گیتی پیما یکی از قدیمی ترین شرکت های فروش بلیط است که با دارا بودن بهترین اتوبوس ها و به روز ترین آنها در عرصه حمل و نقل جاده ای سالهاست که فعالیت می کند. این شرکت با دارا بودن انواع اتوبوس ها به ویژه اتوبوس های ( وی ای پی ) توانسته است قدم بزرگی در جلب رضایت مشتریان خود بردارد. این اتوبوس های تک صندلی، مانیتور دار و دارای راحتی بسیاری هستند.
همچنین شما می توانید بلیط اتوبوس برای سفرهای برون مرزی خود به کشورهایی مانند ترکیه، ارمنستان و گرجستان را از گیتی پیما تهیه کنید.

اتوبوس های گیتی پیما
شرکت گیتی پیما بیشتر از اتوبوس های اسکانیا و ولوو در کلاس وی ای پی استفاده می کند تا در مسیرهای جاده ایی طولانی مسافران دچار کسالت و خستگی نشوند تا بیشتر احساس راحتی و آرامش کنند و از امکانات رفاهی آن مانند مانیتور برای هر صندلی، استفاده از وای فای ،جای پای مناسب برای صندلیها و ... استفاده کنند.
شرکت گیتی پیما در تاریخ 13/09/1382 موفق به تاسیس شرکت گیتی پیما در قالب شرکت سهامی خاص در ترمینال شهید کاویانی شد و از آن تاریخ به طور رسمی شروع به سرویس دهی به مسافران جاده ای کشور در سطحی وسیع و البته با کیفیتی بسیار خوب و هم راستا با استانداردهای جهانی کرد. شرکت گیتی پیما بیشتر سرویسهای خود را به شهرهای غربی کشور اختصاص داده و خدمات خوبی به مسافران در آن مسیرها ارئه می دهد.
پرسش های متداول اتوبوس
جهت رزرو بلیط اتوبوس باید چکار کنیم؟
به دو روش حضوری با مراجعه به تعاونی های اتوبوس رانی و یا غیر حضوری با مراجعه به وب سایت های هالیدی و وارد کردن مبدا ، مقصد و تاریخ سفر خود لیست شرکت های مسافرتی خدمتتان نمایش داده میشود و میتوانید رزروی با اطمینان و با مناسب ترین نرخ را داشته باشید.
در هر بار خرید بلیط اتوبوس از سایت چند صندلی میتوانم رزرو کنم؟
شما به تعداد صندلی های موجود و قابل رزرو میتوانید رزرو خودتان را انجام دهید.
آیا میتوانم محل صندلی رزرو شده ام را انتخاب کنم؟
بله، شما با رزرو بلیط اتوبوس در وب سایت های هالیدی، در لحظه خرید میتوانید محل صندلی خودتان را انتخاب نمایید.
آیا برای کودکان و اطفال هم باید بلیط اتوبوس تهیه کنیم؟
بله هر فردی که از صندلی استفاده میکند باید برایش بلیط تهیه شود. مگر در صورتی که نوزاد زیر ۲ سال باشد و در آغوش مادر باشد که در این صورت نیازی به تهیه بلیط ندارد.
چطور میتوانم بلیط اتوبوس را کنسل کنم؟
شما با مراجعه به سایت های هالیدی و تماس با تیم پشتیبانی ۲۴ ساعته در هر لحظه از شبانه روز میتوانید از استعلام میزان جریمه کنسلی بلیط خود مطلع شوید و در صورت تمایل بلیط خود را کنسل کنید.
آیا میتوانم تغییراتی مانند تغییر نام یا مسیر در بلیطم انجام دهم؟
تغییرات به هر نوعی که باید به علت اینکه داخل سیستم و سامانه رزرواسیون ثبت میشود امکان تغییرات ندارد. مسافران میتوانند با کنسل کردن بلیط خود نسب به خرید بلیط دوم اقدام کنند.
برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 02144215105 تماس حاصل نمایید.
پل های ارتباطی ما اگر موقع خرید پول از حسابم کم بشود و بلیط صادر نشود باید چه کار کنم؟
شما میتوانید وارد حساب کاربری خود در سایت های هالیدی بشوید و در بخش گزارش رزرو از آخرین وضعی بلیط خود مطلع شوید. همچنین تیم پشتیبانی ۲۴ ساعته های هالیدی در تمام طول شبانه روز پاسخگوی مشکلات احتمالی پیش آمده میباشند.
چطور بلیط ارزان اتوبوس پیدا کنم؟
شما می توانید با مراجعه و ثبت نام در
سایت های هالیدی و جستجوی مسیر خود ارزان ترین بلیط اتوبوس را خریداری نمایید.
همچنین می توانید از کدهای تخفیف خرید بلیط در پیج اینستاگرام ما استفاده نمایید.
HiHoliday Instagram بعد از کنسلی بلیط چقدر زمان میبرد تا پول به حسابم واریز بشود؟
پس از تکمیل فرم استرداد رزرو در سایت های هالیدی که به صورت ۲۴ ساعته میباشد در کمتر از ۲۴ ساعت وجه به حساب شما برگردانده میشد.
تخلفات اتوبوس های بین شهری را چگونه ثبت کنم؟
مسافران می توانند با مراجعه به
سامانه ۱۴۱ و ورود به بخش ارسال مشکلات حمل و نقل عمومی و ثبت شکایت مسافران، مراتب اعتراض خود را نسبت به هرگونه تخلف در بخش ثبت شکایات حمل و نقل عمومی بین شهری اعلام کنند.
بیشتر بخوانید