تفریحات کیش

تفریحات جزیره کیش، معمولا تفریحات آبی هستند. آبهای عمیق لاجوردی و ماهیان متنوع و رنگارنگ سالهاست که مورد توجه ساکنان و بازدیدکنندگان این جزیره بوده اند. جزیره کیش مهم‌ترین و مدرن‌ترین تفریحات دریایی کشور را داراست که قابل رقابت با بیشتر کشورهای حوزه خلیج فارس است. اکثر تفریحات کیش مربوط به دریا است ولی مطمئن باشید که بسیار متفاوت، متنوع و هیجان انگیزند و البته تفریحاتی غیر از تفریحات آبی نیز هست که به بهترین های آن ها در مقاله زیر اشاره خواهیم کرد.

  • تعداد بازدید: 3072
  • ارسال در تاریخ: ۱۰ شهریور ۱۳۹۸
  • بروزرسانی: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
  • میانگین مطالعه: 20 دقیقه

تفریحات کیش

جزیره زیبای کیش، که تعریف جاذبه های طبیعی و مصنوعی آن به گوش همگان رسیده است یکی از پربازدیدترین شهرهای توریستی ایران به شمار می رود. جاذبه های طبیعی کیش مانند ساحل زیبا و مرجانی با دریای نیلگونش، شهر گمشده، کاریز و قنات های آبی و دهها جاذبه طبیعی دیگر که مطمئنن همه توریست های که به این شهر ساحلی زیبا سفر کرده اند از آن ها بازدید کرده اند ولی علاوه بر اینها کیش تفریحات بسیار بسیار مهیجی دارد و اگر تا به حال به کیش سفر نکرده و یا سفر کرده اید ولی این تفریحات را امتحان نکردید یا از آن ها مطلع نبودید ما به شما پیشنهاد می دهیم که حتما بعد از خواندن این مقاله یک سفر به کیش داشته باشید. کیش با داشتن روزهای گرم و هیجانی و شب های که میتوان در هوای معتدل آن در کنار ساحل قدم زد و با صدای گوش نواز دریا همراه شد همیشه توریست ها را به سوی خود می کشد و ما با معرفی بیست تا از بهترین تفریحات کیش امیدواریم که اقامت شما در این جزیره زیبا بیش از پیش رنگارنگ و سرشار از خاطره باشد.

image

خرید بلیط هواپیما کیش

    خرید بلیط هواپیما کیش, رزرو آنلاین بلیط هواپیما کیش, خرید بلیط لحظه آخری کیش, خرید بلیط ارزان کیش, ارزانترین بلیط هواپیما کیش, بلیط هواپیما تهران به کیش, قیمت بلیط کیش, بهترین نرخ بلیط کیش, بهترین زمان سفر به کیش, بهترین زمان خرید بلیط هواپیما کیش

    تفریحات تور کیش

    جنگ های شبانه ی رنگارنگ

    کمدین های مطرح و یا حتی غیرمطرح، شب های پرستاره کیش را برای شما خنده باران می کنند. این تئاترهای کمدی و سراسر شادی در این جزیره زیبا بسیار زیادند و موجب شادی و سرور خانواده ها می شوند. با گرفتن تورهای کیش و یا حتی با خرید از بعضی از پاساژها در کیش می توانید تخفیفات زیادی بر روی بلیط های این تئاترها داشته باشید.

    کشتی تفریحی

    کشتی های تفریحی که در آب های خلیج فارس حرکت می کنند و اکثرا مجلل هستند به طوریکه دارای عرشه مبله و طراحی های خاص در طبقات متفاوت که اصولا 3 یا 4 طبقه اند و دارای سالن vip، سالن first class، سالن موزیک، کافی شاپ دریایی و عرشه ای زیبا برای عکاسی از آبهای نیلگون خلیج فارس است و ساعات حرکت این کشتی به صورتی است که شما می توانید برنامه ریزی کنید تا صبحانه، ناهار یا شام را در رستوران های مجلل بر روی کشتی میل نمایید.

    تفریحات تور کیش

    پاراسل

    پاراسل یا چتربازی بر فراز دریا، یکی از تفریحات پرهیجان آبی است که شما می توانید در جزیره زیبای کیش آن را امتحان نمایید. شما سوار بر چتر شده و به وسیله ی یک قایق با سرعت کشیده می شوید تا ارتفاع بگیرید و در ارتفاع از مناظر زیبا و آب های نیلگون لذت ببرید.

    جت اسکی

    موتورهای آبی تندروی که شما سوار بر آن ها بر روی موجهای خروشان حرکت کرده و فراز و فرودهای زیادی را تجربه خواهید کرد که بسیار هیجان انگیزند البته حتما با جلیقه ی نجات سوار بر این موتورها بشوید زیرا در بعضی اوقات موجها شما را به گونه ای پرتاب می کنند که ممکن است بر روی آب فرود بیایید.

    تفریحات تور کیش

    غواصی

    آب های نیلگون خلیج فارس پذیرای انواع موجودات دریایی است موجوداتی مانند انواع ماهی های تزئینی و یا حتی خوردنی، مرجان ها، توتیاها، خرچنگ ها، لاک پشت ها، ستارها و عروس های دریایی و . . . است. دیدن دنیای زیرآب بسیار آرامش بخش است سکوت دریا با آهنگ های گوش نواز حرکات موجودات دریایی به راستی شما را از دنیای خاکی جدا می کند و مطمئن باشید این آرامش وصف ناپذیر بهترین سوغاتی است که می توانید به خودتان هدیه دهید. 

    شاتل و بنانا

    تیوپ های تندرو مثل شاتل و یا بنانا(همون موز خودمون) که به صورت دسته جمعی حدود 4تا 6 نفر بر روی آن ها می نشینند. در شاتل که تیوپی گرد است دورهم و در بنانا به صورت ردیفی می نشینند و توسط قایقهای تندرو با سرعت بسیار بالایی بر پهنه دریا کشیده می شوند که هیجان وصف ناپذیری دارد بهتر است یا خودتان یا همراهنتان از بازوهای قوی برخوردار باشند زیرا نیروی گریز از مرکز به هنگام دورزدن قایق و چرخیدن شاتل و بنانا ممکن است شما را به دریا پرتاب کند در این تفریح مهیج خودتان را محکم در تیوپ و یا به همراهانتان میخکوب کنید.

    کشتی آکواریوم

    کشتی های که پنجره های بزرگ آکواریوم شکل دارند و یا کف آن شیشه ای است که شما می توانید انواع و اقسام موجودات دریایی که در دریای زیبا و نیلگون خلیج فارس هستند را ببنید ولی نمی توانید آن ها را لمس کنید این کشتی ها برای کسانی مناسب است که از قرار گرفتن در آب و نزدیکی زیاد به موجودات دریایی خوششان نمی آید ولی لذت دیدن آنها را از دست نمی دهند همچنین تفریحات خود کشتی نیز خالی از لطف نیست.

    تفریحات تور کیش
    تفریحات تور کیش

    فلای برد

    یکی از مدرنترین تفریحاتی که در کیش می توانید داشته باشید فلای برد است این تفریح آبی بسیار هیجان انگیز کمی گرانتر از بقیه تفریحات است ولی بسیار بسیار امتحان آن ارزش دارد. فلای برد مانند بردهای اسکیت به پای شما بسته می شود با این تفاوت که موتورهای در زیر این برد بسته شده است و یک کنترل کننده در دستان شما دارد که هدایت این دستگاه را به خود شما واگذار می کند و شما می توانید در آب شیرجه زده و با فشار زیاد به سمت آسمان پرواز کنید.

    دلیفناریوم

    پارک دلفین های کیش یک مجموعه تفریحی است که شامل فضای سبز و باغ پرندگان و آکواریوم و استخرهای بزرگ برای نگهداری دلفین ها و شیرهای دریایی است در این مجموعه بزرگ مربیان زیادی هستند که با این حیوانات بسیار باهوش تمرین کرده و نمایش های جالبی از این حیوانات دریایی را خواهید دهید. تفریحی بسیار جالب برای خانواده ها بخصوص کودکان است تا با حیوانات از نزدیک آشنا شوند.

    تفریحات تور کیش
    تفریحات تور کیش

    اسکوتر زیر آب

    غواصی زیرآب که در بالا به آن اشاره کردیم بسیار هیجان انگیز است ولی برای افرادی که شنا بلد نیستند شاید کمی سخت باشد به همین علت اسکوتر زیر آب به غواصی اضافه شد. شما سوار بر یک اسکوتری که بیشتر شبیه موتورهای برقی کوچک است می شوید و به عمق آبهای زیبای خلیج فارس رفته و از این طریق در عمق دریا حرکت کرده و موجودات دریایی و دنیای زیر آب را می بینید. مزیت های آن این است که شما به هیچ وجه خسته نمی شوید و راحت تر می توانید در آبهای نیلگون خلیج فارس حرکت کنید و حس آرامشتان را چند برابر کنید.

    قلعه وحشت

    این قلعه در اصل یک کلبه پانصدمتریست که طراحی بسیار ترسناک و هیجان انگیزی دارد و با توجه به اینکه مدت کمی از ساخته شدن آن می گذرد ولی طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است. شما در این قلعه مانند یک بازیگر فیلم ترسناک هستید که در هر لحظه نمی دانید قرار است چه اتفاقی برایتان بیافتد. در این قلعه به صورت گروهی با خانواده یا دوستانتان می توانید شرکت کنید. شما می توانید خودتان سناریوی مورد نظر خود که شامل فول اکشن، متوسط و کم اکشن است را انتخاب کرده و به همراه لیدر یا کارگردان که با چراغ قوه شما را راهنمایی می کند همراه شوید همچنین در انتهای فیلم، اجرای زنده از فیلم ترسناک با بازی شما و عکس های که با دوربین های مخفی از شما گرفته شده است به شما داده می شود.

    تفریحات تور کیش
    تفریحات تور کیش

    سینمای هفت بعدی

    نام سینماهای چند بعدی به گوش همگان رسیده است ولی در شهربازی هایلند کیش می توانید از قابلیت های سینمای هفت بعدی لذت ببرید که شبیه ساز حرکتی دارد یعنی در تمام جهت ها همراه با فیلم سقوط و صعود را به صورت اتوماتیک برای شما شبیه سازی می کند همچنین سیستم فضای فیزیکی آب و باد و افکت های جلوه های ویژه و طراحی و نورپردازی بسیار هیجان انگیز است.

    قایق سواری ادونچرآیلند

    نوعی از قایقرانی که سرعت و قدرت شما را به چالش می کشد البته این قایق ها کاملا امن بوده و در برابر هر شرایط آب و هوایی مقاومند بخصوص که نوع این قایقها بادبانی است و عمدتا با نیروی باد حرکت میکند و می تواند در بدترین شرایط آب و هوایی حرکت کند.

    تفریحات تور کیش
    تفریحات تور کیش

    پدال برد دوچرخه ای روی آب

    پدال بورد را بیشتر می توان به ورزش آبی اطلاق کرد تا فقط یک تفریح ساده، زیرا شما باید مانند دوچرخه ولی کمی راحت تر از آن با پدال های زیرپایتان به صورت ایستاده و با اشاره انگشتان دستتان می توان کنترل این بورد را در دست بگیرید و همزمان ورزش و تفریح را با هم تجربه کنید.

    تیوپ یا کایاک سواری روی خلیج فارس

    یکی از شناخته ترین تفریحات دریایی در ایران تیوپ یا کایاک سواری است که حتی در رودخانه ها نیز از آن ها استفاده می شود. می توان از این تیوپ یا کایاک ها به صورت تک یا دو نفره است. کایاک پارویی به نسبت کایاک های پدالی کمی ورزشی تر محسوب می شوند چون شما همزمان در این تفریح مهیج تمام ماهیچه های بدن خود را نیز بخوبی تقویت می کنید.

    تفریحات تور کیش
    تفریحات تور کیش

    ماهیگیری

    ماهیگیری در سراسر سواحل این جزیره، آزاد است و امکان انجام این کار از روی صخره ها و یا از طریق قایق وجود دارد. وجود سواحل طولانی زیبا و آب های عمیق لاجوردی و ماهیان متنوع و رنگارنگ موجب به وجود آمدن حس نشاط و آرامش برای گردشگران خواهد شد. تور ماهیگیری تفریحی تنها جنبه ی صید ماهی ندارد، بلکه از طریق آن گردشگران با انواع گونه های آبزیان موجود در جزیره کیش و منطقه جنوب ایران آشنا خواهند شد. اگر خودتان یا فرزندانتان علاقه مند به این سرگرمی هستید، هیچ گونه نگرانی بابت کیفیت خدمات و امنیت فرزندان خود نداشته باشید.

    قایق های بادبانی

    قایق های بادبانی که عمدتاً با باد حرکت می کنند بسیار برای تمدد اعصاب مفیدند زیرا کسی که این قایق را هدایت می کند باید بسیار تمرکز و دقت داشته باشد تا بتواند تعادل این قایق را حفظ نماید. لذت بردن از سکوت دریایی نیلگون و هیجان قایق سواری روی امواج ملایم یا خروشان آن مطمئنن تفریحی فراموش ناشدنی است.

    تفریحات تور کیش
    تفریحات تور کیش

    اجاره ماشین های لوکس

    جزیره کیش به عنوان یک منطقه آزاد تجاری وارد کننده ماشین های لوکس با قیمت مناسب است و گردشگران در این جزیره می توانند ماشین های لوکس را بدون راننده کرایه کنند. سوار شدن این ماشین های لوکس و اینکه داشتن ماشین برای رفتن به جای جای جزیره از مزیت های استفاده از این امکان به شمار می رود البته داشتن گواهینامه و چک ضمانت را فراموش نکنید.

    سافاری

    سافاری جزیره کیش یک مجموعه گردشگری است که شامل پکیج های مختلفی است که شما می توانید به دلخواه هرکدام از این پکیج ها را استفاده نمایید. در این مجموعه دورزدن های هیجانی با ماشین های کروز در میان شن های روان و داغ با هیجان بسیار بالا را می توان امتحان کرد و همچنین سوار شدن موتورهای کراس یا چهارچرخ در پیست های امن و هیجانی و یا شتر سواری آرام و ملایم را نیز امتحان کرد. غرفه های متعدد برای فروش سوغاتی های مخصوص صحرا و بیابان گردی و نقاشی با حنا بر روی دست و یا صورت برای علاقمندان نیز وجود دارد. شما می توانید همه این تفریحات را به صورت مجزا یا ترکیبی داشته باشید ولی اگر همه تفریحات را یکجا بگیرید که به اصطلاح به آن پکیج طلایی گفته می شود در نهایت بعد از تمام تفریحات برای شما شام به همراه موسیقی زنده و استندآپ کمدی اجرا خواهد شد.

    فیلم دیدنی های کیش

    نظرات کاربران
    ثبت نظر مشاهده نظر ها
    اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ارسال می کند
    استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
    شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info