لوگوی آسمان پرستاره پرشیا

معرفی آژانس آسمان پرستاره پرشیا

شماره مجوز:
نام مدیر:
محمد تقی احمدی
تلفن:
021-22887100
تلفن:
021-22887100
فکس:
021-22887109
ایمیل آژانس:
asemanepoorsetareh@yahoo.com
وب سایت:
www.apstour.com
نام پشتیبان:
سمانه صالحی
موبایل پشتیبان:
09027398253
تلفن پشتیبان:
021-22887100-104
ایمیل پشتیبان:
borji_sh@yahoo.com
موبایل مدیر:
09126888665
کد پستی:
1947814411
آدرس:
تهران- خیابان پاسداران - خیابان شهید گلنبی - پلاک 19 - طبقه اول

اگر مدیر آژانس هستید و اطلاعات این آژانس بروز نیست! ( ویرایش )
برای ویرایش اطلاعات این صفحه درخواست اعطای دسترسی را به شماره واتساپ 09353303023 ارسال نمایید تا دسترسی لازم برای مدیریت این صفحه به شما داده شود.

اطلاعات این بخش صرفا توسط عوامل همان آژانس ثبت و بروزرسانی میشود. صحت اطلاعات و قانون مند بودن کسب و کار توسط خدمات گیرنده باید بررسی شود. مسئولیت استفاده از خدمات آژانس ها بر عهده شخص خدمات گیرنده می باشد.

مختصات این آژانس بر روی نقشه ثبت نشده

خدمات آژانس آسمان پرستاره پرشیا

. . . خدمات آژانس آسمان پرستاره پرشیا ثبت نشده . . .

مجوز های آژانس آسمان پرستاره پرشیا

. . . اطلاعات مجوزهای آژانس آسمان پرستاره پرشیا ثبت نشده . . .

توضیحـات

توضیحـات درباره آژانس آسمان پرستاره پرشیا

 
دفترخدمات مسافرتی و جهانگردی آسمان پرستاره پرشیا در روز 86/4/13 شروع به کار و سپس در تاریخ 1391/3/2با ثبت شرکت 406866 خدمات مسافرتی و جهانگردی آسمان پرستاره پرشیا در تهران تاسیس گردید و همواره با فعالیت های توریستی و جهانگردی مشغول به فعالیت بوده است .
 
چرا باید از آسمان پرستاره پرشیا خرید کنیم ؟
 
 
آسمان پرستاره ابتدا فعالیت خود را به منظور خدمات رسانی به مسافرین در زمینه بلیط های داخلی کیش و مشهد و پروازها چارتر داخلی معطوف داشت  و با برگزاری تورهای محدود آسیایی که توسط شرکت های دیگر طراحی می گردید فعالیت می نمود و با گذشت زمانی اندک ، هم اکنون با تلاش بی وقفه و بهره گیری از پرسنل متعهد و کارآمد ، بررسی و شناسایی هوشمندانه بازار گردشگری ، استفاده از فرصت های پیش آمده و در نهایت با مدیران شرکت توانسته است خود را بعنوان یکی از پرفروش ترین تورهای خارجی در صنعت گردشگری و توریسم معرفی کند و در حال حاضر خدماتی از قبیل تورهای آسیایی و اروپائی ، افریقائی ، امریکای جنوبی ، فروش بلیط ایرلاین های داخلی و خارجی ، رزرواسیون آنلاین هتل در سراسر کشور و در تمام دنیا به مسافرین و سایرشرکتهای همکار را ارائه می دهد .
 
 
 
شعار"سفر خواب ندارد" اهداف و راهکارهای پیش روی این شرکت تعیین شده ونگاه این مجموعه به این شعار به معنای اینکه هر مسافر باید به گونه ای باشد که هر لحظه از سفر باید برای مسافر بگونه رویائی و آرامش بخش و دیدنی  باشد که مسافر حتی برای یک لحظه هم چشم بر هم نگذارد.
 
 
اکرام واحترام به ارباب رجوع و مسافران و برآورده سازی نیازها و خواسته های آنها در قالب الزامات قراردادی ملی و بین المللی در قالب استاندارد سازمان های میراث فرهنگی و گردشگری و هم چنین سازمان هواپیمائی کشوری از مهم ترین اهداف این مجموعه و هم چنین افزایش و حفظ دائمی کیفیت خدمات با بکارگیری از نظرات ارزنده مسافران در بالابردن کیفیت خدمات ، با برقراری پل های ارتباطی مناسب و نوین جهت سهولت دریافت وپاسخگویی سریع نظرات سازنده مشتریان سرلوحه امور این شرکت می باشد.
 
افزایش وارتقای مستمر فرآیندهای شناسایی شده مبتنی بر برقراری ارتباطات محکم ملی و بین المللی با کارگزاران ، تامین کنندگان ، راهنمایان تور و خطوط هوائی وشرکت های بیمه و گزینش  مسئولانه و سخت گیرانه آنان و هم چنین شناسائی مکان های جدید گردشگری به همراه امکانات رفاهی و جانبی در جهت گسترش خدمات جهانگردی در جهت افزایش رضایت مشتریان ودر پایان اهتمام  جدی در جذب و بکارگیری هرچه بیشتر کارکنان فهیم ،کارا ،متخصص همراه با ارتقاء سطح علمی ، دانش روز و مهارت آنها با برگزاری کلاس های آموزشی و اجرای تور های شناسائی در اقصی نقاط دنیا ،  با این اعتقاد که" بهترین سرمایه هر شرکت پرسنل آن شرکت می باشد" از دیگر اهداف شرکت با هدف افزایش کارایی فرایندها جهت دستیابی بهتر به شاخص های تعریف شده می باشد .
آدرس: خیابان پاسداران ، خیابان شهید محمود گل نبی ، پلاک 19 ، طبقه اول
نظرات کاربران
ثبت نظر مشاهده نظر ها
اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ارسال می کند
استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info