لوگوی آل اولا تور

معرفی آژانس آل اولا تور

شماره مجوز:
نام مدیر:
حسن برکت
تلفن:
+971 4 250 5988
تلفن:
+971 4 250 5988
فکس:
ایمیل آژانس:
leila_zahab@yahoo.com
وب سایت:
www.alolatours.com
نام پشتیبان:
لیلا ذهاب
موبایل پشتیبان:
09171059068
تلفن پشتیبان:
ایمیل پشتیبان:
leila_zahab@yahoo.com
موبایل مدیر:
کد پستی:
P.O. Box 92539
آدرس:
دبی- دبی

اگر مدیر آژانس هستید و اطلاعات این آژانس بروز نیست! ( ویرایش )
برای ویرایش اطلاعات این صفحه درخواست اعطای دسترسی را به شماره واتساپ 09353303023 ارسال نمایید تا دسترسی لازم برای مدیریت این صفحه به شما داده شود.

اطلاعات این بخش صرفا توسط عوامل همان آژانس ثبت و بروزرسانی میشود. صحت اطلاعات و قانون مند بودن کسب و کار توسط خدمات گیرنده باید بررسی شود. مسئولیت استفاده از خدمات آژانس ها بر عهده شخص خدمات گیرنده می باشد.

مختصات این آژانس بر روی نقشه ثبت نشده

خدمات آژانس آل اولا تور

. . . خدمات آژانس آل اولا تور ثبت نشده . . .

مجوز های آژانس آل اولا تور

. . . اطلاعات مجوزهای آژانس آل اولا تور ثبت نشده . . .

توضیحـات

توضیحـات درباره آژانس آل اولا تور

ما مفتخریم شرکت خدمات توریستی Al Ola Tours را به عنوان یکی از معتبرترین شرکتهای خدمات گردشگری در کشور امارت معرفی کنیم. شرکت Al Ola Tours تحت مجوز اعطا شده توسط وزارت گردشگری امارات به شماره #55364# فعالیت دارد و مفتخر به دریافت ISO9001-2008 شده است. خدمات شرکت گردشگری Al Ola Tours: فروش بلیط شرکتهای هواپیمایی، اخذ روادید کشور امارت، رزرواسیون هتل های کشور امارت و رزرواسیون هتل های سراسر جهان، اجرای تورهای گردشگری کشور امارت با خدمات ویژه، فروش خدمات همایش ها، رویدادها و نمایشگاه ها، خدمات حمل و نقل فرودگاهی و اجاره دادن وسایل حمل و نقل.
نظرات کاربران
ثبت نظر مشاهده نظر ها
اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ارسال می کند
استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info