لوگوی هومهر سفر ایرانیان

معرفی آژانس هومهر سفر ایرانیان

شماره مجوز:
نام مدیر:
شیما کلاته
تلفن:
021-26295626
تلفن:
021-26295488
فکس:
ایمیل آژانس:
homehrtravel@gmail.com
وب سایت:
www.homehrtravel.com
نام پشتیبان:
موبایل پشتیبان:
تلفن پشتیبان:
ایمیل پشتیبان:
موبایل مدیر:
09123965887
کد پستی:
آدرس:
تهران- زعفرانیه، خیابان مقدس اردبیلی، ساختمان بانک پارسیان، پلاک 34، طبقه سوم ، واحد 9

اگر مدیر آژانس هستید و اطلاعات این آژانس بروز نیست! ( ویرایش )
برای ویرایش اطلاعات این صفحه درخواست اعطای دسترسی را به شماره واتساپ 09353303023 ارسال نمایید تا دسترسی لازم برای مدیریت این صفحه به شما داده شود.

اطلاعات این بخش صرفا توسط عوامل همان آژانس ثبت و بروزرسانی میشود. صحت اطلاعات و قانون مند بودن کسب و کار توسط خدمات گیرنده باید بررسی شود. مسئولیت استفاده از خدمات آژانس ها بر عهده شخص خدمات گیرنده می باشد.

مختصات این آژانس بر روی نقشه ثبت نشده

خدمات آژانس هومهر سفر ایرانیان

. . . خدمات آژانس هومهر سفر ایرانیان ثبت نشده . . .

مجوز های آژانس هومهر سفر ایرانیان

. . . اطلاعات مجوزهای آژانس هومهر سفر ایرانیان ثبت نشده . . .

توضیحـات

توضیحـات درباره آژانس هومهر سفر ایرانیان

شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری هومهر سفر ایرانیان، برگزار کننده تورهای داخلی و خارجی، فعالیت خود را در راستای ارتقای سطح کیفی صنعت مسافرتی و گردشگردی آغاز نموده. این آژانس با داشتن اطلاعاتی کامل در زمینه انواع تورهای مسافرتی، با مدیریت حرفه ای و اصولی، پرسنل کار آزموده و متعهد، راهنمایان حرفه ای و در نهایت انجام تمامی تعهدات نسبت به مسافرین عزیز با رعایت اصل مشتری مداری باعث جذب روز افزون تقاضا جهت استفاده از تورهای آژانس مسافرتی و گردشگری هومهر سفر ایرانیان گردیده است . موضوع فعالیت شرکت هومهر سفر ایرانیان، فعالیت در زمینه اخذ روادید، تنظیم و انجام مسافرت های گروهی داخلی و خارجی ، ذخیره مکان و هرگونه خدمات گردشگری با رعایت قوانین و مقررات سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری است. این تجربه و اعتبار با سالها تلاش و کار در این زمینه بدست آمده است. شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری هومهر سفر ایرانیان، دارای پروانه بهره برداری از سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری و همچنین عضو انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران و استان تهران بوده و با تخصص در برگزاری تورهای مختلف داخلی و خارجی، آمادگی لازم جهت طراحی تور برای گروههای مختلف بر طبق نیاز مشتریان را دارد . و همچنین مجموعه ما با هدف کمک به هم وطنان برای دریافت هرچه آسان تر ویزا شکل گرفته و در ایران با نام “هومهر سفر ایرانیان” به ثبت رسیده است. گروه ما متشکل از متخصصین بخش اخذ ویزا و کلیه خدمات اخذ ویزا.وقت سفارت عادی و فوری.دعوتنامه معتبر.پیکاپ پاسپورت.اخذ پذیرش و ...مربوط به آن میباشد که شما مسافرین محترم را به بهترین نحو در این زمینه راهنمایی کرده تا به نتیجه مثبت مد نظر دست یابید.
نظرات کاربران
ثبت نظر مشاهده نظر ها
اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ارسال می کند
استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info