نیاز به مشاوره رایگان برای خرید خود دارید؟

    مقصد

    تور بالی ویژه

    مـبـدا: تهران
    مقـصـد: بالی
    مـدت اقـامت:
    ساعت حرکت:
    ساعت برگشت:
    حـمل و نـقل
    رفت:
    برگشت:
    پـذیرایـی این تـور شـامل

    صبحانه

    نهار

    شام

    نوشیدنی

    متاسفانه!
    اعـتبار این تـور به پایان رسیده است

    جهت بررسی تاریخ های جدید این تور با شماره زیر تماس حاصل فرمایید

    021-22098021

    و یا اگر قصد سفر دارید شماره خود را برای ما ارسال کنید تا تور متناسب با انتخاب شما ارائه کنیم

    تـورهای معتبر مشـابه دیگر

    خـدمـات

    • اقامت در هتل
    • بلیط رفت و برگشت (پرواز امارات)
    • بیمه مسافرتی
    • ترانسفر
    • راهنمای بومی
    • گشت شهری
    • ویزا

    مـدارک

    • پاسپورت (اسکن پاسپورت)
    • شناسنامه (اسکن تمام صفحات)
    • عکس رنگی (اسکن عکس رنگی زمینه سفید)
    • کارت ملی (اسکن کارت ملی)

    توضیحـات

    ما 24 ساعته در تمام طول سفر با شما هستیم.
    پس بدون نگرانی با ما به این سفر زیبا و پر هیجان و دیدنی بیایید.

    بـرنامه سـفر

    کجا شگفت انگیزتر از جزیره بالی است؟!

    اگر بگوییم بالی با تمام جزایر دنیا فرق دارد، اشتباه نمی کنیم. این سرزمین پر از جاذبه های بی نظیر است. کوه های آتشفشانی فعال، گیاهان خاص و کمیاب، دنیای شگفت انگیز زیر آب، مزارع برنج پلکانی، معابد مذهبی و سنتی، سواحل شنی سفید، مهمانی ها و فستیوال های رنگارنگ... اینها گوشه ای از زیبایی های بالی است که حتی در اروپا هم نمی توانید پیدا کنید.

    موزه ها و مراکز خرید بالی

    موزه ها و مراکز خرید را می توان در هر مقصد گردشگری پیدا کرد، اما نه یک آتشفشان فعال! اگر عاشق تجربیات جدید هستید، بالی منتظر شماست. این جزیره دارای کوه‌های آتشفشانی معروفی مانند آگونگ، باتور و کینتامانی است که گنجینه‌ای از هوای پاک، مناظر شگفت‌انگیز، گیاهان بی‌نظیر و غیره را در اختیار شما قرار می‌دهد. برای کشف کوه های آتشفشانی، می توانید چند ساعتی در روستاها پیاده روی کنید. یا می توانید از تورهای مختلف کوهنوردی برای گردشگران استفاده کنید.

    به دلیل فعالیت کوه های آتشفشانی در طول زمان، جزیره بالی دارای خاک حاصلخیز است و مانند شمال ما کاملا سبز است. یکی از جاذبه های بالی، مزارع برنج پلکانی معروف جهان است. شکل زیبای این مزارع هنر روستائیان و کشاورزان تپه زار است. اگر از هر یک از این مزارع دیدن کنید، می توانید از چشم انداز خاص آن لذت ببرید، عکس های زیبایی بگیرید و در طول مسیر از مردم محلی سوغاتی بخرید.

    معابد بالی

    یکی از نمادهای گردشگری بالی معابد باستانی آن است. اگر به بالی رفتید، تجربه دیدن این معابد شگفت انگیز را از دست ندهید. سقف پلکانی و ارتباط تنگاتنگ بنای معبد با آب و چشمه های متبرکه از ویژگی های بارز آن است. بیشتر این عبادتگاه ها مربوط به مذهب هندو هستند و هر کدام تاریخ و افسانه خاص خود را دارند. صحبت از زیبایی فرم، آرامش و مفهوم این معابد نیاز به مقاله اختصاصی دارد.

    اما برای جمع بندی، بد نیست بدانید که از معروف ترین معابد جزیره بالی می توان به معبد اولون دانو براتان، باساکی، تیرتا ام پل، لوهور لم پویانگ، گوا گاجا، تانا لوت و اولوواتو اشاره کرد. جنگل های استوایی آنقدر کمیاب و منحصر به فرد هستند که هرکسی باید یک بار در زندگی خود آنها را از نزدیک ببیند. کجا بهتر از بالی برای دیدن جنگل؟ در این سرزمین می‌توانید در دل جنگل‌های استوایی پیاده‌روی کنید، درختان نارگیل و میمون‌های زیبا را ببینید و زیبایی طبیعت بکر را از نزدیک لمس کنید.

    تفریحات تور بالی

    با توجه به توریست بودن بالی برنامه های مختلفی برای تفریح ​​در طبیعت به مسافران ارائه می شود. دوچرخه سواری در جنگل، کوه نوردی، رفتینگ، سافاری، اسب سواری و هلیکوپتر سواری از فعالیت های محبوب برای کشف طبیعت جزیره بالی هستند. آیا تا به حال غواصی را امتحان کرده اید؟ مطمئن باشید غواصی در آب های بالی تجربه ای کاملا متفاوت است. در ابتدای مقاله گفتیم که بالی در وسط اقیانوس هند و اقیانوس آرام قرار دارد. دنیای زیر آب بالی شگفت انگیزترین منظره ای است که می توانید در زندگی خود ببینید.
    آب زلال، مرجان های غنی، ماهی های استوایی و رنگارنگ، ماهی های سفره، اسب های دریایی، لاک پشت های دریایی، غرق شدن کشتی های معروف و غیره. بالی را به یکی از زیباترین مکان های جهان تبدیل کنید.

     

    نظرات کاربران
    ثبت نظر مشاهده نظر ها
    اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ارسال می کند
    استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
    شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info