نیاز به مشاوره رایگان برای خرید خود دارید؟

مقصد

آفر تور ارمنستان زمینی

مـبـدا: تهران
مـدت اقـامت:
ساعت حرکت:
ساعت برگشت:
حـمل و نـقل
رفت:
برگشت:
پـذیرایـی این تـور شـامل

صبحانه

نهار

شام

نوشیدنی

متاسفانه!
اعـتبار این تـور به پایان رسیده است

جهت بررسی تاریخ های جدید این تور با شماره زیر تماس حاصل فرمایید

021-22098021

و یا اگر قصد سفر دارید شماره خود را برای ما ارسال کنید تا تور متناسب با انتخاب شما ارائه کنیم

خـدمـات

  • اقامت در هتل
  • اینترنت
  • بیمه مسافرتی
  • تخفیف خدمات گردشگری
  • خرید بازار
  • راهنمای فارسی زبان
برگزاری تور با پرواز نیز امکانپذیر است.
برای اطلاعات دقیقتر راجع به نوع خدمات لطفا تماس بگیرید.

مـدارک

  • پاسپورت
  • شناسنامه
  • عکس رنگی
  • کارت ملی
  • کارت واکسن
دقت کنید از اعتبار پاسپورت حداقل 7ماه باقی مانده باشد.

توضیحـات

تور زمینی و هوایی ارمنستان همه روزه برگزار میشود. برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا تماس بگیرید.
تور زمینی از ترمینال غرب برگزار میشود.

بـرنامه سـفر

برنامه سفر تور زمینی ارمنستان گروهی

از آنجایی که ارمنستان از جمله کشورهای نزدیک به ایران با مرز مشترک است؛ تبدیل به مقصد مناسب و محبوبی در ایرانیان برای سفر می‌شود. همچنین در قلب این کشور، ستاره‌ای نورانی به‌نام ایروان وجود دارد که مانند استانبول ترکیه، در جای‌جای این کشور می‌درخشد. در سفر به ارمنستان آنقدر جاهای دیدنی و به‌ویژه جاذبه های گردشگری ایروان را مشاهده خواهید کرد که به یک بار مسافرت راضی نمی‌شوید.

اولین روز از سفر با گردش، خرید و غذاهای محلی

صبحانه را در هتل صرف کنید و سری به میدان جمهوری ایروان (Republic Square) در مرکز شهر بزنید. این میدان در سال‌های اخیر به جهت برگزاری کنسرت های محلی، جشنواره ها و رژه ها توجه گردشگران زیادی را بخ خود جلب کرده است. همچنین میدان جمهوری ارمنستان دسترسی مناسبی به آبنمای رقصان، موزه تاریخ ملی، گالری ملی ارمنستان، خانه دولت و وزارت دارایی دارد و بازدید از آن نیازمند صرف یک ساعت زمان است. بعد از آن می‌توانید از سه شنبه تا یکشنبه و از ساعت 11 الی 18 سری به موزه تاریخ ارمنستان بزنید. این موزه از جمله موزه های محبوب ایروان بوده و اشیا باستانی با ارزشی را در خود جای داده است.

بازار ورنیساژ ایروان نیز در فاصله 5 دقیقه ای از این موزه قرار دارد که برای خرید در ایروان فرصت مناسبی شناخته می‌شود. شما در این بازار می‌توانید انواع سوغاتی، زیورآلات دست ساز، تابلوهای نقاشی و… را با قیمت نچندان زیادی تهیه کنید. مدت زمان پیشنهادی این بازدید نیز 2 ساعت برآورد می‌شود. سپس برای ناهار نیز پیشنهاد می‌کنیم به یکی از رستوران های محلی ایروان بروید و از طعم بی‌نظیر غذاهای آن لذت ببرید.کمی بعد از صرف ناهار و استراحت، سری به کلیسای سنت گریگور روشن‌ گر در خیابان یروند کوچار بزنید. شاید جالب باشد بدانید این کلیسا، بزرگترین کلیسای ارمنی دنیا شناخته شده و معماری منحصربه‌فرد آن برای عکاسی مناسب است. (بازید از کلیسا سنت گریگور روشن‌ گر برای عموم رایگان است)

مسجد کبود نیز یکی دیگر از جاهای دیدنی ایروان معرفی می‌شود که به نام مسجد گک جامی نیز شهرت دارد. این بنا در قرن 18 میلادی مصادف با دوره سلطنت نادر شاه افشار ساخته شده و بازدید از آن خالی از لطف نیست. برای دسترسی به مسجد کبود ایروان نیز می‌توانید از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنید یا قدم زدن در خیابان های ارمنستان را ترجیح دهید. برای شب می‌توانید سری به مرکز خرید دالما گاردن در بزرگراه تسیتسرناکابرد بزنید و از امکانات فوق‌العاده‌ی آن بهره‌مند شوید.

دومین روز از سفر با مهمترین جاهای دیدنی ایروان

برای روز دوم می‌توانید از وسایل حمل نقل عمومی بهره بگیرید و به معبد گارنی ایروان بروید. این معبد یکی از مهمترین بناهای تاریخی ارمنستان با معماری یونانی و قدمت 2000 ساله شناخته می‌شود. ساعت بازدید از معبد گارنی 9 صبح تا 17 بوده و هزینه ورودی معبد گارنی برای بزرگسال نیز حداقل 1500 درام است. اگر 5 کیلومتر دیگر را در جاده صومعه ادامه دهید به روستای گوغت و صومعه گغارد می‌رسید. این صومعه از مهمترین جاهای دیدنی ارمنستان است که در فهرست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده و برای بازدید از آن پولی از شما دریافت نمی‌کنند. (مدت زمان پیشنهادی بازدید: 1 تا 2 ساعت)

برای صرف ناهار در ایروان می‌توانید مسیری 90 کیلومتری را بپیمایید و به دریاچه سوان ایروان بروید. این دریاچه بزرگترین دریاچه ارمنستان و تنها پهنه آبی این کشور شناخته می‌شود که در میان چندین جاذبه تاریخی واقع شده است. در زیر به امکانات دریاچه سوان ایروان اشاره می‌کنیم.

تفریحات تور ارمنستان

  • محل مطلوبی برای شنا
  • جت اسکی و ماهیگیری
  • ویند سرفینگ ایروان (Wind-Surfing)
  • کافه و رستوران
  • دارای اقامتگاه
  • پارکینگ

شما پس از صرف 4 ساعت زمان در این دریاچه می‌توانید سری به صومعه سواناوانک ایروان در بخش شمالی این جزیره بزنید و تور طبیعت گردی خود را تکمیل نمایید. فراموش نکنید که در برگشت به مرکز شهر و محل اقامت خود می‌بایست چیزی در حدود 130 کیلومتر راه را بپیمایید؛ بنابراین بیش از یک ساعت را برای بازدید از سواناوانک اختصاص ندهید و سعی کنید هر چه زودتر برای استراحت به هتل خود بازگردید.

سومین روز از سفر با پکیجی از هنر، ادبیات و معماری

در راهنمای سفر سه روز به ایروان، آخرین روز را به بازدید از بهترین موزه های ارمنستان و مراکز هنری آن اختصاص داده‌ایم. در این روز می‌توانید برای ساعت 10 صبح خود را به موزه ماتناداران ایروان (Matenadaran) در خیابان مشتوتس برسانید. این موزه مجموعه‌ای از دست نوشته ها، نسخ خطی و تابلوهای نقاشی است که برای هر بزرگسال ورودی از شما می‌گیرد. همچنین خوب است بدانید این منطقه یکی از بهترین جاهای دیدنی ارمنستان برای عکاسی بوده و طرفداران بسیار زیادی دارد.

مرکز هنری کافسجیان ایروان نیز در فاصله 2 کیلومتری از موزه ماتناداران قرار گرفته که بازدید از آن از 10 صبح الی 17 برای عموم آزاد است. شما در این منطقه می‌توانید از باغ تندیس و گالری هنری شگفت‌انگیزی آن دیدن کنید. سپس به مجموعه کاسکاد ایروان بروید و لحظاتی را در فضای سرسبز و آبنمای آن استراحت کنید. پس از صرف ناهار  نیز می‌توانید به خیابان آزاتوتیان و پارک ویکتوری ایروان رفته و از مجسمه مادر ارمنستان دیدن کنید. علاوه‌‌بر اینکه بازدید از مجسمه مادر ایروان و موزه ی آن که برای یادبود سربازان از دست رفته ارمنی ساخته شده؛ خود پارک ویکتوری نیز جذابیت‌های زیادی دارد. این پارک از بهترین پارک های ایروان بوده و دارای امکانات زیر است.

  • شهربازی
  • قایق سواری در دریاچه مصنوعی
  • فضای مناسبی برای استراحت، پیک نیک و گردش عصرانه
  • عکاسی
نظرات کاربران
ثبت نظر مشاهده نظر ها
اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ارسال می کند
استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info