نیاز به مشاوره رایگان برای خرید خود دارید؟

مقصد

تور ترکیبی تفلیس باتومی

مـبـدا: تهران
مـدت اقـامت:
ساعت حرکت:
ساعت برگشت:
حـمل و نـقل
رفت:
برگشت:
پـذیرایـی این تـور شـامل

صبحانه

نهار

شام

نوشیدنی

متاسفانه!
اعـتبار این تـور به پایان رسیده است

جهت بررسی تاریخ های جدید این تور با شماره زیر تماس حاصل فرمایید

021-22117100

و یا اگر قصد سفر دارید شماره خود را برای ما ارسال کنید تا تور متناسب با انتخاب شما ارائه کنیم

خـدمـات

  • اقامت در هتل
  • بلیط رفت و برگشت
  • بیمه مسافرتی
  • ترانسفر
  • راهنمای فارسی زبان

هتل رویال جورجیا در باتومی و هتل پولو تو تفلیس 
ترانسفر از فرودگاه تا هتل و بالعکس
لیدر فارسی زبان و مسلط به منطقه

مـدارک

  • پاسپورت

توضیحـات

تفلیس و باتومی دو شهر جذاب در کشور گرجستان واقع شده‌اند، هر کدام با جاذبه‌های گردشگری منحصر به فرد خود. در ادامه به تعدادی از این جاذبه‌ها اشاره می‌شود:

تفلیس:

کنیسه سمتافرزه: این کنیسه جذاب به معماری زیبا و دیوارهای رنگین‌کمانی خودش معروف است و یکی از نمادهای تفلیس به حساب می‌آید.
قلعه ناریکلا: قلعه‌ای تاریخی و شاهکار معماری که بالای تپه‌ای در قلب تفلیس قرار دارد و از بالای آن مناظری فوق‌العاده از شهر فراهم می‌کند.
پل آنچیشتسخالی: این پل قدیمی بر روی رودخانه کورا آبگیر شده است و برای عبور از شرق به غرب شهر اهمیت دارد. پل با چراغ‌های زیبا در شب زیبایی خاصی به تفلیس می‌بخشد.

باتومی

کورنیش باتومی: باتومی شهری ساحلی است و کورنیش آن یکی از مقاصد محبوب گردشگران است. این کورنیش از پلژورهای شنی تا رستوران‌ها و فروشگاه‌های ساحلی پر است و امکانات تفریحی زیادی ارائه می‌دهد.
پارک اهوی باتومی: این پارک دارای باغ‌های زیبا، ایستگاه‌های تفریحی، و استخرهای شنا است که برای خانواده‌ها و کودکان مناسب است.
جزیره برنوی: این جزیره زیبا در نزدیکی باتومی واقع شده است و دارای جاذبه‌هایی مانند قلعه برنوی و باغ‌های زیباست. اینجا یک مکان عالی برای پیاده‌روی و دیدن مناظر طبیعی است.
همچنین، هر دو شهر دارای آشپزخانه‌های لذیذ و غذاهای محلی خوشمزه‌ای مانند خچاپوری و خاشی است که گردشگران می‌توانند از آشنایی با آشپزی گرجی لذت ببرند.

بـرنامه سـفر

۳ شب اقامت در باتومی 
۴ شب اقامت در تفلیس
نظرات کاربران
ثبت نظر مشاهده نظر ها
اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ارسال می کند
استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info