نیاز به مشاوره رایگان برای خرید خود دارید؟

مقصد

تور دبی ویژه آذرماه

مـبـدا: تهران
مقـصـد: دبی
مـدت اقـامت:
ساعت حرکت:
ساعت برگشت:
حـمل و نـقل
رفت:
برگشت:
پـذیرایـی این تـور شـامل

صبحانه

نهار

شام

نوشیدنی

متاسفانه!
اعـتبار این تـور به پایان رسیده است

جهت بررسی تاریخ های جدید این تور با شماره زیر تماس حاصل فرمایید

021-52863

و یا اگر قصد سفر دارید شماره خود را برای ما ارسال کنید تا تور متناسب با انتخاب شما ارائه کنیم

خـدمـات

  • اقامت در هتل
  • اینترنت
  • بلیط رفت و برگشت
  • بیمه مسافرتی (بیمه با پوشش کرونا (زیر 60 سال) )
  • ترانسفر
  • راهنمای فارسی زبان
  • ویزا

مـدارک

  • پاسپورت
  • شناسنامه
  • عکس رنگی
  • کارت ملی

 

توضیحـات

مسئولیت کنترل پاسپورت بابت بعهده آژانس ثبت نام کننده میباشد.(اعتبار پاسپورت حداقل 7 ماه میباشد.) * در هنگام ثبت نام 70% تور الزامی و در صورت عدم واریزی و قرارداد ابطال میگردد میباشد. *هتل بصورت unrequest میباشد ودر صورت جا ندادن هتل ، هتل مشابه داده میشود . * درصورت نیاز به هتل درخواستی با کانتر مربوطه هماهنگ شود. هتل های منطقه شیخ زائد و البرشا هزینه ترانسفر به پکیج فوق اضافه میگردد.*هزینه بیمه افراد بالای 60 سال با کانتر مربوطه هماهنگ گردد.* نرخ کودک زیر 2 سال 5.000.000 تومان است .

بـرنامه سـفر

برنامه سفر برای این تور ثبت نشده

نظرات کاربران
ثبت نظر مشاهده نظر ها
اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ارسال می کند

بزرگ ترین استخر غواصی دنیا در دبی یا شهر غرق شده

دبی در حال حاضر عمیق ترین استخر غواصی جهان به نام دیپ دایو را دارد. تنها 10 روز پس از نامگذاری، عمیق ترین استخر غواصی جهان، توسط رکوردهای جهانی گینس ثبت شد.

دیپ دایو دبی یک مرکز غواصی در سطح جهانی است که در ناد الشبا دبی واقع شده است. این استخر که در 7 جولای سال 2021 افتتاح شد، با عمق 60 متر و ظرفیت خیره کننده 14 میلیون لیتر آب شیرین، عمیق ترین استخر شنای جهان است.. این استخر شبیه به یک "شهر غرق شده" است که غواصان می توانند به تنهایی یا با یک راهنما آن را کشف کنند.

استخرهای معروف دبی

جذابیت دیپ دایو دبی

یکی از جالب ترین ویژگی های دیپ دایو دبی، شهر زیر آب آن است. این استخر برای شبیه سازی یک شهر زیر آب، با خیابان ها، ساختمان ها و حتی یک ماشین طراحی شده است. در استخر غواصی عمودی جدید دبی از گرافیتی، نماهای در حال فرو ریختن و پرتره بزرگ مرلین مونرو بر دیوار استفاده شده است، همچنین این استخر بقایای یک شهر غرق شده یا گمشده را در خود جای داده است. یک ساختمان  و یک کتابخانه، حتی یک اتاق بازی با یک دستگاه قدیمی Pac-Man، میز فوتبال و میز بیلیارد نیز در این استخر وجود دارد. 

این امکانات به گونه ای طراحی شده اند که برای غواصان در تمام سطوح، چه غواصی با تجربه و چه مبتدی که به دنبال امتحان چیزهای جدید هستید، مناسب باشد. استخر دیپ دیو دبی دارای دمای کنترل شده است و برای غواصی در تمام طول سال راحت است. همچنین آب با استفاده از آخرین تکنولوژی فیلتر و تصفیه می شود تا محیطی امن و بهداشتی تضمین شود. علاوه بر این، استخر مجهز به سیستم های نورپردازی و صوتی پیشرفته است تا فضایی جذاب را برای غواصان ایجاد کند. این یک تجربه منحصر به فرد و غوطه ور در زیر آب است، جایی که غواصان می توانند اعماق شهر را کشف کنند و گنجینه های پنهان را پیدا کنند.

مزایای غواصی در دیپ دایو دبی

غواصی در استخر مزایای متعددی نسبت به اقیانوس دارد. هیچ جریان یا دریای مواج وجود ندارد و غواصی ها به دلیل بدی آب و هوا لغو نمی شوند. آب استخر می تواند حتی در اعماق کم به خوبی روشن باشد. استخر شنای جدید در دبی دارای 156 چراغ در سراسر استخر است. با این حال، هیچ حیات دریایی زنده ای وجود ندارد، از جمله مرجان ها، که معمولا بخش بزرگی از تجربه غواصی تفریحی را تشکیل می دهند. استخر غواصی دیپ دایو می تواند شما را برای غواصی در اقیانوس نیز آماده کند.

تجربه غواصی در دیپ دایو دبی

 اگر در غواصی تازه کار هستید، دیپ دیو دبی دوره های آموزشی متنوعی را برای کمک به شما در شروع کار ارائه می دهد. مربیان متخصص این مرکز می توانند اصول غواصی را به شما آموزش دهند و در اولین غواصی، شما را راهنمایی کنند. دوره های پیشرفته نیز برای غواصان با تجربه تری که به دنبال بهبود مهارت های خود هستند در دسترس است. افراد مبتدی می توانند تا عمق 40 فوتی شیرجه بزنند و یا کل استخر را با یک راهنما یا به تنهایی کاوش کنند. غواصان مجاز همچنین می توانند "غواصی آزاد" را انجام دهند، یعنی بدون تانک های هوا، تنها با استفاده از تنفس، در حالی که به یک خط صعود ثابت متصل هستند، شیرجه بزنند. 

برای غواصان با تجربه، دیپ دایو دبی این فرصت را فراهم می کند که به تنهایی در شهر زیر آب کاوش کنند. این مرکز مجهز به انواع تجهیزات پیشرفته از جمله اسکوتر زیر آب و دوربین است تا تجربه غواصی شما را هیجان انگیزتر کند.ویل اسمیت، بازیگر و خواننده رپ، در پستی اینستاگرامی درباره دیدار خود نوشت، که طی چهار روز بیش از 3 میلیون لایک دریافت کرد

ویژگی های دیگر دیپ دایو دبی

 همچنین یک رستوران در محل وجود دارد که می توانید بعد از غواصی از یک وعده غذایی با نوشیدنی خنک لذت ببرید. دیپ دایو دبی فقط یک مرکز غواصی نیست. همچنین مرکز تحقیقات و نوآوری است. این مرکز میزبان تیمی از کارشناسان است که بر روی توسعه فناوری‌ها و تکنیک‌های جدید برای اکتشاف و حفاظت از زیر آب کار می‌کنند. با غواصی در دیپ دایو دبی نه تنها لذت می برید بلکه به پیشرفت در زمینه غواصی و اکتشاف زیر آب نیز کمک می کنید.

تعرفه ها

این جاذبه برای گردشگران 10 سال به بالا آزاد است. قیمت های غواصی در بزرگترین استخر دنیا یعنی در دیپ دایو دبی برای غواصی آزاد حدود 5 میلیون و برای غواصی ویژه حدود 16 میلیون است، که می توانید حدود 30 الی 40 دقیقه در آن غواصی کنید. با مراجعه به سایتdeepdivedubai.com  نیز می توانید بلیط خود را تهیه کنید.

سخن آخر

به طور کلی، دیپ دایو دبی مقصدی است که باید هر کسی که علاقه مند به غواصی یا اکتشاف زیر آب است، آن را ببیند. عمق چشمگیر، شهر زیر آب و انواع فعالیت ها آن را به یک تجربه منحصر به فرد و فراموش نشدنی برای غواصان در تمام سطوح تبدیل کرده است. چه بخواهید چیز جدیدی را امتحان کنید یا مهارت های خود را بهبود ببخشید، دیپ دایو دبی مکان مناسبی برای غواصی و کشف اعماق دنیای زیر آب است.

استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info