نیاز به مشاوره رایگان برای خرید خود دارید؟

مقصد

تور آنتالیا ویژه نوروز 99

مـبـدا: تهران
مقـصـد: ترکیه - آنتالیا
مـدت اقـامت:
ساعت حرکت:
ساعت برگشت:
حـمل و نـقل
رفت:
برگشت:
پـذیرایـی این تـور شـامل

صبحانه

نهار

شام

نوشیدنی

متاسفانه!
اعـتبار این تـور به پایان رسیده است

جهت بررسی تاریخ های جدید این تور با شماره زیر تماس حاصل فرمایید

021-42295

و یا اگر قصد سفر دارید شماره خود را برای ما ارسال کنید تا تور متناسب با انتخاب شما ارائه کنیم

خـدمـات

    • 6 شب و 7 روز اقامت
    • ترانسفر رفت و برگشت 
    • بیمه مسافرتی
    • لیدر فارسی زبان
    • اقامت در هتل با صبحانه

    مـدارک

      پاسپورت

      توضیحـات

      درباره آنتالیا

      تا کنون ساکنان اولیه آنتالیا نامشخص مانده است. بنا به شواهد تاریخی نام این شهر از آتالوس دوم (Attalos II) پادشاه پرماگون گرفته شده است که در ۱۵۰ سال قبل از میلاد مسیح بر آن ناحیه حکومت میکرده است. در حفاری هایی که در سال ۲۰۰۸ در ناحیه Doğu Garajı آنتالیا صورت گرفته مشخص شده است که روزگاری این شهر پایگاه نیروی دریایی روم و دارای ناوگان های قدرتمندی بوده است. بعد از این حفاری معلوم شد این شهر بیشتر از آنچه تخمین زده می شد در حدود ۳۰۰ سال پیش از میلاد وجود داشته است. در سال ۱۳۳ قبل از میلاد مسیح آنتالیا بخشی از جمهوری روم بود. در همان سال آتالوس سوم جهت حکمرانی بر کل امپراتوری روم در حین عزیمت جان خود را از دست داد. این شهر در زمان روم باستان دارای رونق و رشد چشمگیری بود. مسیحیت در قرن دوم میلادی در این شهر گسترش یافت.

      آب و هوای آنتالیا

      آب و هوای آنتالیا به طور کلی مدیترانه ای بوده که در فصل تابستان گرم و خشک و در زمستان معتدل و بارانی می باشد. به عبارت دیگر در فصل زمستان امواج هوای گرم از سوی دریا به طرف ساحل در چرخش بوده و مانع از برودت و سرمای زیاد می گردد. میانگین دما در تابستان بین ۳۰ تا ۳۵ درجه است. در زمستان ماه ژانویه دمای هوا بطور متوسط بین ۹ تا ۱۵ درجه می باشد؛ و از نظر هواشناسی تا اکنون برف و یخبندان در این شهر به ندرت دیده شده است.

      دیدنی های تور آنتالیا

      این شهر بر خلاف استانبول بناهای تاریخی کمی دارد در عوض سواحل متعدد و بسیار زیبا و تمیزی را در خود جای داده است. بسیار ازهتل ها و اقامتگاه های آنتالیا در کنار سواحل واقع شده اند به همین سبب اگر در سواحل این شهر اقامت کنید بخش اعظمی از سفرتان به گردش در سواحل و تفریحات ساحلی خواهد گذشت.. هتل های آنتالیا به اندازه ای لوکس و جذاب هستند که بسیاری از گردشگران تمام زمان سفرشان را در آنها سپری کرده و از هتل خارج نمی شوند.

      تور آنتالیا

      بـرنامه سـفر

      برنامه سفر برای این تور ثبت نشده

      نظرات کاربران
      ثبت نظر مشاهده نظر ها
      اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ارسال می کند
      استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
      شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info