چه مسیرهایی در سال 2016 به خطوط ماهان ایر اضافه می شود

هواپیمایی ماهان در ادامه اجرای راهبرد خود مبنی بر افزایش ومدرن سازی ناوگان و گسترش شبکه پروازی، برقراری پروازهای مسقیم در مسیرهای جدید بین المللی و مورد نظر مسافران به ویژه کشورهای اروپایی را در دستور کار قرار داده است.

  • تعداد بازدید: 3183
  • ارسال در تاریخ: ۲۴ دی ۱۳۹۴
  • بروزرسانی: ۲۴ دی ۱۳۹۴

از این رو در سال 2016 به عنوان اولین گام، پروازهای تهران ـ مسکو ـ تهران از ژانویه و تهران ـ کی یف ـ تهران از فوریه را راه اندازی می کند. همچنین هم اینک کارهای مقدماتی پرواز به چند کشور دیگر اروپایی و آسیایی در حال انجام است که از تابستان سال آینده به تدریج راه اندازی خواهند شد.

خاطر نشان می شود درسال 2015 نیز پروازهای مستقیم تهران ـ مونیخ ـ تهران ، تهران ـ میلان ـ تهران و تهران ـ آتن ـ تهران برقرار گردید و پروازهای به مقاصد آنکارا، استانبول، دبی، پکن، شانگهای، آلمآتی، ایروان،کابل و کوالالامپور افزایش یافت.
منبع:ماهان ایر
نظرات کاربران
ثبت نظر مشاهده نظر ها
اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ارسال می کند
استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info