گشت تصویری در میان جاذبه های گردشگری سنگاپور

نکته شگفت انگیز درباره سنگاپور این است که چطور در کمتر از نیم قرن، از جزیره ماهیگیری به شهر آسمان خراش ها تبدیل شده است. در این مقاله به صورت تصویری شما را با جاذبه های گردشگری سنگاپور آشنا و جدیدترین تور سنگاپور را به شما معرفی می کنیم.

  • تعداد بازدید: 7425
  • ارسال در تاریخ: ۵ مرداد ۱۳۹۵
  • بروزرسانی: ۵ مرداد ۱۳۹۵

شهر سنگاپور پایتخت سنگاپور یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری آسیاست که همه ساله گردشگران زیادی را از سراسر جهان به خود جلب می کند.تور سنگاپور تجربه متفاوتی از سفر به سنگاپور را به شما ارائه می دهد که در کوتاه ترین زمان از جاذبه های گردشگری بیشتری دیدن کنید. جذاب ترین تور سنگاپور را در تور مسافرتی های هالیدی تجربه کنید. همچنین برای تهیه بلیط سنگاپور سری به بانک آژانس های مسافرتی های هالیدی بزنید.

image

ویدئوی دیدنی معرفی MariaBay سنگاپور

  • تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۵
Maria Bay یکی از شاخص ترین جاذبه های گردشگری سنگاپور، استخر قایقی غول پیکر بر فراز سه آسمان خراش 57طبقه که به یکی از نمادهای سنگاپور تبدیل شده است. در این مقاله در غالب ویدئو بخش های مختلف این خلیج و همچنین جدیدترین تور سنگاپور را به شما معرفی می کنیم.
این مقاله به صورت تخصصی در های هالیدی تهیه گردیده و هرگونه انتشار و کپی برداری بدون ذکر منبع پیگرد قانونی دارد.
منبع:مرجع گردشگری های هالیدی
نظرات کاربران
ثبت نظر مشاهده نظر ها
اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ارسال می کند
استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info