بازگشت غذاهای محلی مازندران

مدیرکل میراث فرهنگی مازندران احیای غذاهای بومی محلی استان را از جمله برنامه های هفته گردشگری و روز جهانی جهانگردی در استان ذکر کرد.

  • تعداد بازدید: 1372
  • ارسال در تاریخ: ۵ مهر ۱۳۹۹
  • بروزرسانی: ۶ مهر ۱۳۹۹
  • میانگین مطالعه: 2 دقیقه
به گزارش خبرنگار مهر، سیف اله فرزانه صبح شنبه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه هم‌زمان با روز جهانی جهانگردی و هفته گردشگری، ۱۶ اقامتگاه بوم‌گردی در سراسر استان افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: علاوه بر این ۱۶ اقامتگاه بوم‌گردی، یک هتل، دو سفره‌خانه، سه دفتر خدمات سیاحتی و جهانگردی و یک واحد پذیرایی بین‌راهی افتتاح و به تأسیسات گردشگری مازندران اضافه خواهد شد.

وی از آغاز به کار دو شرکت مجری ساماندهی خانه مسافر در این ایام در مازندران خبر داد و تصریح کرد: یک مرکز رزرواسیون و اطلاع‌رسانی واحدهای اقامتی نیز افتتاح و از این ‌پس به گردشگران خدمات ارائه می‌کند.

فرزانه به برگزاری تور آشناسازی برای فعالین گردشگری، دوره‌های آموزش صنایع‌دستی و دوره مجازی مدیریت بحران به‌عنوان دیگر برنامه‌های هفته گردشگری اشاره کرد و یادآور شد: دوره آموزشی دهیاران ۳۳ روستای هدف گردشگری نیز از جمله برنامه‌های معاونت گردشگری در این ایام است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع ‌دستی مازندران با اشاره به رونمایی از فیلم مستند بهشت و وب‌سایت پرنده‌نگری شهرستان بهشهر اظهار داشت: برگزاری آئین احیای غذای بومی محلی مازندران در اقامتگاه تش‌کله رامسر از دیگر برنامه‌های هفته گردشگری است که به‌صورت نمادین جهت به نمایش گذاشتن غذاهای مازندرانی در تأسیسات گردشگری به‌ویژه اقامتگاه‌های مازندران به اجرا درمی‌آید.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب ها

نظرات کاربران
ثبت نظر مشاهده نظر ها
اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ارسال می کند
استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info