لوگوی آنا سیر پارس

معرفی آژانس آنا سیر پارس

شماره مجوز:
912/126-6225
نام مدیر:
صالح نوروزژاد
تلفن:
02188501640
تلفن:
02188501640
فکس:
02188501640
ایمیل آژانس:
ana.norozi26@yahoo.com
وب سایت:
www.anaseir.com
نام پشتیبان:
تهران
موبایل پشتیبان:
09125245831
تلفن پشتیبان:
02188501640
ایمیل پشتیبان:
موبایل مدیر:
09125245831
کد پستی:
1556857719
آدرس:
تهران- تهران - سید خندان - سهروردی شمالی - پلاک 616

اگر مدیر آژانس هستید و اطلاعات این آژانس بروز نیست! ( ویرایش )
برای ویرایش اطلاعات این صفحه درخواست اعطای دسترسی را به شماره واتساپ 09353303023 ارسال نمایید تا دسترسی لازم برای مدیریت این صفحه به شما داده شود.

اطلاعات این بخش صرفا توسط عوامل همان آژانس ثبت و بروزرسانی میشود. صحت اطلاعات و قانون مند بودن کسب و کار توسط خدمات گیرنده باید بررسی شود. مسئولیت استفاده از خدمات آژانس ها بر عهده شخص خدمات گیرنده می باشد.

مختصات این آژانس بر روی نقشه ثبت نشده

خدمات آژانس آنا سیر پارس

. . . خدمات آژانس آنا سیر پارس ثبت نشده . . .

مجوز های آژانس آنا سیر پارس

. . . اطلاعات مجوزهای آژانس آنا سیر پارس ثبت نشده . . .

توضیحـات

توضیحـات درباره آژانس آنا سیر پارس

مجموعه آنا سیر با داشتن کادری مجرب, متخصص و آموزش دیده جهت ارائه سرویس و خدمات مسافرتی و جهانگردی و جلب رضایت شما مشتریان عزیز از تلاش شبانه روزی خود دریغ نخواهد کرد. ? اهداف اهداف این شرکت دربرگیرنده گستره وسیعی از خدمات در حوزه گردشگری است که اهم آن به شرح زیر می باشد: ارائه خدمات توریسم گردشگران داخلی و خارجی، شرکت ها، موسسات و سازمان های گردشگری راه اندازی شبکه الکترونیکی گردشگری ؛ با هدف ایجاد ارتباط بهتر گردشگران داخلی و خارجی ارائه خدمات رزرواسیون بلیط، هتل و تور احترام به ارباب رجوع و مشتریان و برآورده کردن نیازها و خواسته های آنها در قالب الزامات ملی و بین المللی در قالب استاندارد ISO 10002 (سیستم رسیدگی به خواسته های مشتری ) افزایش و حفظ دائمی کیفیت خدمات با بکارگیری از نظرات ارزنده مشتریان در بالابردن کیفیت خدمات ، با برقراری پل های ارتباطی مناسب و نوین جهت سهولت دریافت وپاسخگویی سریع نظرات سازنده مشتریان. برقراری ارتباطات محکم ملی و بین المللی با کارگزاران ، تامین کنندگان ، راهنمایان و خطوط هوائی وگزینش سخت گیرانه آنها شناسائی مکان های جدید گردشگری به همراه امکانات رفاهی و جانبی در جهت گسترش خدمات جهانگردی در جهت افزایش رضایت مشتریان. اهتمام در جذب و بکارگیری هرچه بیشتر کارکنان فهیم ،کارا ،متخصص همراه با ارتقاء سطح علمی ، دانش روز و مهارت آنها با برگزاری کلاس های آموزشی مستمر با این اعتقاد که" بهترین سرمایه هر شرکت پرسنل آن شرکت می باشد خدمات تورهای سیاحتی: این تورها مبتنی بر خواسته های متقاضیان تعریف شده و از طریق سایت در اختیار استفاده کننده گان قرار می گیرد. تورهای تخصصی: رزرو تورهای نمایشگاهی، تورهای صنعتی، تورهای آموزشی، تورهای طبیعت گردی. رزرواسیون: ارائه خدمات صدور بلیط شرکت های حمل و نقل هوایی و رزرو هتل.
نظرات کاربران
ثبت نظر مشاهده نظر ها
اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ارسال می کند
استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info