نیاز به مشاوره رایگان برای خرید خود دارید؟

مقصد

تور جنگلنوردی زیولا

مـبـدا: تهران
مـدت اقـامت: 1 روز
ساعت حرکت: 07:30
ساعت برگشت: 22:00
حـمل و نـقل
رفت: ریلی
برگشت: ریلی
پـذیرایـی این تـور شـامل

صبحانه

نهار

شام

نوشیدنی

خـدمـات

  • ترانسفر
  • راهنمای فارسی زبان

مـدارک

  • شناسنامه
  • کارت ملی

توضیحـات

وسیله نقلیه اصلی: قطار 4 تخته قطار 6 تخته
نکات مهم:
*قطار رفت و برگشت کوپه ای رجا می باشد.
*تورها با قطارهای موجود در مسیر اجرا می شوند و آژانس دخالتی در کیفیت قطارها نداشته و در قبال هرگونه نقض در قطار مسئولیتی ندارد.
*آژانس در زمان تهیه بلیط، اختیاری برای کنار هم قرار گرفتن کوپه ها ندارد.
*درخواست جابه جایی صندلی فقط با صلاحدید رییس قطار و هماهنگی با تور لیدر امکان پذیر است.
*مدت زمان سیر قطار در این مسیر حدود 6 ساعت می باشد.
* مدارک ثبت نام: ارسال مشخصات کد ملی (نام و نام خانوادگی، کد ملی، تاریخ تولد)
* تور چارتر و غیر قابل استرداد است.

بـرنامه سـفر

تور شمال با قطار

پل ورسک
ایستگاه راه آهن ورسک
سه خط طلا
کلیسا سرخ آباد
شیرگاه
جنگل های هیرکانی

1 وعده صبحانه
1 وعده شام
1 وعده میان وعده
ناهار با همسفر عزیز است.
قیمت: 1/780/000 تومان

لوازم مورد نیاز تور ریلی شمال

دارو و لوازم شخصی ، زیر انداز یک نفره ، عینک آفتابی ، ضد آفتاب ، کوله یک روزه ، کارت ملی و شناسنامه ، قمقمه آب و کفش مناسب پیاده روی

ساعت 7:20 صبح از ایستگاه راه آهن تهران به سمت ورسک حرکت می‌کنیم و صبحانه میل می‌کنیم و پس از بازدید از جاذبه‌های مسیر محور برای ناهار ایستگاه ورسک از قطار پیاده می‌شویم و برای بازدید از پل ورسک راهی می‌شویم.شاید بارها در ماشین و از دور پل ورسک را دیده باشید، اما در این سفر پل ورسک را از نزدیک و از زوایایی تازه خواهیم دید. بعد از پل ورسک، سه خط طلا  را می‌­بینیم که شاهکار مهندسی ریلی ایران هستند و در کنار پل ورسک جذابیت خاصی دارند این سه پل برای این ساخته شده‌­اند که قطار بتواند 600 متر ارتفاع بگیرد و به پل ورسک برسد.
تور جنگل شمال با قطار
بعد از بازدید از این پل­‌های با عظمت، از کلیسای بسیار کوچک سرخ‌­آباد بازدید می­‌کنیم، طول و عرض این کلیسا سه متر در سه متر با یک در ورودی و دو پنجره است. این کلیسا را یکی از کوچکترین کلیساهای جهان می‌­دانند که توسط کارگران اروپایی هنگام ساخت پل ورسک ساخته شده. در کنار کلیسا از پل کلانتری هم بازدید می­‌کنیم.

بعد از آن با ایسوزو کولردار به سمت جنگل سرسبز لفور و طبیعت سرسبز منطقه می­‌رویم جنگل لفور به‌ دلیل مرتفع بودن، آبشارهای فراوانی دارد که مجموعه آبشارهای زیولا یکی از این آبشارهاست.

برای دسترسی به این آبشار زیبا، در جنگل‌های هیرکانی پیاده‌روی داریم. که حدود 50 دقیقه با شیبی ملایم  در مسیر جنگلی است. این راه برای کسانی که عادت به پیاده‌روی سبک روزانه دارند کار راحتی است.

ناهار را بعد از یک پیاده‌­روی دلچسب در مسیر جنگلی، در کنار آبشار دور هم صرف می‌­کنیم.

بعد از ظهر به سمت رستوران برای صرف شام می‌‌رویم و با توجه به قطارهای روز، ساعت 20 یا 22 از ایستگاه سوادکوه به سمت تهران برمی‌گردیم.
نظرات کاربران
ثبت نظر مشاهده نظر ها
اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ارسال می کند
استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info