نیاز به مشاوره رایگان برای خرید خود دارید؟

مقصد

تور ویژه دهلی آگرا جیپور

مـبـدا: تهران
مـدت اقـامت:
ساعت حرکت:
ساعت برگشت:
حـمل و نـقل
رفت:
برگشت:
پـذیرایـی این تـور شـامل

صبحانه

نهار

شام

نوشیدنی

متاسفانه!
اعـتبار این تـور به پایان رسیده است

جهت بررسی تاریخ های جدید این تور با شماره زیر تماس حاصل فرمایید

02188174120

و یا اگر قصد سفر دارید شماره خود را برای ما ارسال کنید تا تور متناسب با انتخاب شما ارائه کنیم

خـدمـات

  • CIP
  • اتوبوس در اختیار
  • اقامت در هتل
  • اینترنت
  • بلیط رفت و برگشت
  • بیمه مسافرتی
  • ترانسفر
  • راهنمای فارسی زبان
  • سیم کارت رایگان
  • ویزا

مـدارک

  • پاسپورت (با حداقل 12 ماه اعتبار با امضای مسافر )
  • شناسنامه (کپی تمام صفحات)
  • عکس رنگی (دو قطعه عکس 5*5 (متفاوت با پاسپورت))
  • فرم مشخصات فردی
  • کارت ملی (کپی پشت و رو )
  • کارت واکسن

پاسپورت با حداقل 12 ماه اعتبار با امضای مسافر 

اسکن و اصل فرم اطلاعات مسافر 

اسکن تعهدنامه 

درخواست در سایت اینترنتی روادید هند

اسکن و کپی تمام صفحات شناسنامه 

دو قطعه عکس رنگی 5*5 متفاوت با پاسپورت 

اسکن وکپی  کارت ملی پشت و رو 

 

توضیحـات

توضیحاتی برای این تور ثبت نشده

بـرنامه سـفر

برنامه سفر برای این تور ثبت نشده

نظرات کاربران
ثبت نظر مشاهده نظر ها
اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ارسال می کند

سوغاتی های دهلی چیه و کجا می تونم بخرم

خیابان ها و بازارهای دهلی زیبا، سوغاتی های متنوعی را ارائه می دهند که نشان دهنده ماهیت کشور هند است. در اینجا به شما می گوییم که دهلی چه سوغاتی هایی دارد و از کجا آن ها را می توانید بخرید.

سوغات هند

ادویه های هندی و ماسالا

ادویه ها جزء جدایی ناپذیر غذاهای هندی هستند. عطر آن ها به گونه ای است که هیچ کس نمی تواند آن را نادیده بگیرد. ادویه های بی شماری مانند فلفل، زردچوبه، میخک، انیسون ستاره ای، تمرهندی، هل و دارچین، غذاهای محلی را با انواع طعم ها القا کرده اند. وقتی ادویه می‌خرید، می‌توانید کیفیت چیزی که می‌خرید را از روی رنگ تشخیص دهید. هر چه رنگ زرد تندتر باشد، کیفیت ادویه بالاتر است.امروزه ماسالاهای تهیه شده با ادویه جات در هند رایج است. پودر کاری مدرس، تیکا ماسالا مرغ و ماسالا مرغ کره، طعمی متمایز به غذا می بخشند، همچنین ترشی های هندی به دلیل ادویه های خاص آن معروف است و شما می توانید به عنوان یک سوغاتی آن ها را تهیه کنید.

ادویه ها بخش مهمی از سبک زندگی هندی ها هستند و در سراسر کشور، از سوپرمارکت ها و بازارهای محلی گرفته تا فروشگاه های مواد غذایی خرده فروشی، یافت می شوند Khari Baoli در دهلی بزرگترین بازار ادویه آسیا است و به دلیل فروش عمده مواد غذایی خود شناخته شده است. ادویه ها را می توان در Connaught Place و دهلی قدیم هم یافت.

نقاشی های مدهوبانی

در نقاشی مدهوبانی نقاشی ها با انگشت، شاخه، قلم مو، خودکار و کبریت ساخته شده اند. با استفاده از رنگ‌ها و رنگدانه‌های طبیعی، نقاشی‌های مدهوبانی می‌توانند الگوهای هندسی قابل توجهی داشته باشند. نقاشی های مدهوبانی راهی ایده آل برای تزیین خانه شما با نقاشی های زیبا و رنگ های هندی است. این بازنمایی تصویری از مضامین مختلف هندو  را در بر می گیرد و در Anuvrat Marg موجود است.

ساری  هندی

ساری هندی به عنوان لباس نمادین زنان هندی محسوب می شود. ساری ها در 25 طرح و بافت مختلف موجود هستند. هر منطقه از کشور نوع مخصوص به خود را دارد. ساری های ابریشمی براق که دست بافت هستند ، هم قطعه ای منحصر به فرد از فرهنگ هندی هستند و هم یک سوغاتی مجلل برای بردن به خانه می باشند.
ساری چاندری یکی از بهترین نمونه های بافندگی دستی در هند است. شفافیت و درخشش مواد آن، این ساری را از سایر محصولات دست ساز هند متمایز می کند. این دست بافت ها
را می توان در Nalli در South Extension II و Connaught Place پیدا کرد.

شال پشمینه

پشمینه از پشم سه نوع بز پشمینه تهیه می شود. پشمینه تهیه شده در منطقه کشمیر در زبان محلی به طلای نرم معروف است. با وجود اینکه پشمینه گران است، شال پشمینه یکی از کادوهای مورد علاقه در هند است. آنها در رنگ های متنوع و با طرح های ظریف دست دوز موجود هستند. شال پشمینه ترمه خوب یک سوغاتی مجلل هندی با گذشته ای غنی است. شال‌های پشمینه اصلی را می‌توانید در Ahujasons در بازار اکستنشن جنوبی و انواع مقرون‌به‌صرفه‌تر را در بازار Lajpat Nagar پیدا کنید.

چای هندی

هند دومین تولیدکننده چای در جهان است. هر کسی که به هند سفر کرده باشد، عشق به چای را در بین هندی ها می بیند. انواع مختلفی از چای در کشور وجود دارد. هر مزرعه چای، تنوع متفاوتی را تولید می کند که از نظر طعم، رنگ و روش پردازش متفاوت است.
برخی از انواع چای محبوب در هند عبارتند از: چای آسام، چای دارجلینگ، چای ترای، چای کانگرا، چای نیلگیری و چای آنامالای. چای دارجلینگ و آسام شناخته شده ترین انواع چای در هند هستند. چای دارجلینگ به خاطر طعم لطیف مسقطی اش معروف است، در حالی که چای آسام طعم قوی تر و رنگ تیره تری دارد. چای نیلگیری که در تپه های نیلگیری و منطقه منار رشد می کند، به خاطر عطر و طعم شدید خود شناخته شده است .در طول اقامت خود در هند، انواع مختلف چای را امتحان کنید و عطر چای هندی را به عنوان یادگاری با خود ببرید. بهترین مکان برای تهیه انواع چای، چای‌فروشی آپ کی پسند  Aap ki Pasand Tea Boutiqueاست.

جعبه های دست ساز هندی

جعبه های دست ساز هندی که در اندازه های مختلف برای اهداف ذخیره سازی لوازم و تزئینی ایجاد شده اند، محبوب و زیبا هستند. جعبه‌های درب دار با منبت و طرح‌های مینا تزئین شده‌اند و به عنوان یک سوغاتی زیبا محسوب می شود که هنر اصیل را در تمام جزئیات به نمایش می‌گذارد. این اقلام را می توان از بازار Janpath تهیه کرد.

کفش هندی

کفش های قومی و سنتی هندی نیز سوغاتی خوبی است. جوتی که معمولاً با پنجه نوک تیز و کفی صاف دیده می‌شود، یکی از محبوب‌ترین انواع کفش‌های هندی است که هم مردان و هم زنان آن را می‌پوشند. جوتی ها معمولاً از چرم ساخته می شوند و با نخ های رنگی گلدوزی می شوند و با مهره ها یا مروارید تزئین می شوند. جوتی را می توان در بازار های دهلی نو یافت.

جواهرات سنتی هند

جیپور یکی از بهترین مکان ها برای خرید جواهرات نقره است، به خصوص قطعاتی مانند حلقه بینی، و النگو. این شهر همچنین مرکز لپیداری است که در آن جواهرات، با زمرد و الماس آفریقا، آمریکای جنوبی و هند، منبت کاری شده اند.در بازار خان و دهلی قدیم و مرکز خرید داکشیناپان نیز می توان جواهرات را یافت. همچنین خیابان های باریک Dariba در Chandni Chowk مملو از جواهرات نقره با تنوع گوناگون است.

بازارها و مراکز خرید معروف دهلی

از بازارها و مراکز خرید معروف دهلی می توان به بازار دیلی هات (Dilli Haat)، بازار جانپات  Janpath Market ، پالیکا بازار، پاسیفیک مال Pacific Mall، بازار South Extension، بازار خان، کارول باغ ، Karol Bagh ،چاندنی چوک (Chandni Chowk)، قرول باغ (Karol Bagh)، بازار لاجپات نگر Lajpat Nagar، مرکز خرید گریتر کایلاش Greater Kailash، مرکز خرید Select Citywalk  و دی‌ال‌اف مال DLF Mall Of Indiaاشاره کرد.

راهنمای کلی مکان خرید سوغاتی در دهلی 

در دهلی می توانید برای خرید لباس های مردانه، پارچه دستبافت، ادویه جات بسته بندی شده و کتاب به Connaught Place بروید. بازار خان به پوشاک، کفش و جواهرات زنانه اختصاص دارد، در حالی که دهلی قدیم به ادویه جات، میوه های خشک، لباس عروسی و جواهرات نقره اختصاص دارد. در کلکته، به بازار نساجی، کفش و لوازم الکترونیکی جدید می توانید سر بزنید. مرکز خرید داکشیناپان برای جواهرات، منسوجات و مبلمان مناسب است. و خیابان Chowringhee به محصولات محلی سفالی و برنجی اختصاص دارد. شما نمی توانید در مقابل خرید در دهلی نو در هند مقاومت کنید زیرا صنایع دستی بسیار زیبا با تنوع بسیار زیادی در آن وجود دارد.

استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info