نمایشگاه کفش میلان بهانه ای برای تور ایتالیا

ایتالیا کشوری دوست داشتنی و محبوب است که در صنعت مد نیز بسیار شهرت دارد. این کشور چکمه پوش برگزار کننده نمایشگاه بین المللی کفش MICAM میلان است که باعث شده میزبان پنجاه هزار مسافر از سراسر جهان باشد. تورهای ایتالیا با عنوان تور نمایشگاه کفش در این روزها بازار داغی دارند.

  • تعداد بازدید: 2105
  • ارسال در تاریخ: ۲۰ خرداد ۱۳۹۸
  • بروزرسانی: ۲۰ خرداد ۱۳۹۸
  • میانگین مطالعه: 10 دقیقه

درباره نمایشگاه کفش میلان

مطمئنن همه ی دنیا میلان را که پایتخت مد دنیاست می شناسند. میلان از شهرهایست که می توان گفت اساس معماری و شهرسازی آن براساس ساخت مغازه ها و پاساژهای بزرگ طراحی شده است. نمایشگاه بین المللی کفش MICAM میلان که یکی از بزرگترین و مهمترین نمایشگاه های تجاری در ایتالیا و حتی در سراسر جهان است و هر دو سال یکبار به مدت چهار روز بین بیست و چهارم تا بیست و هفتم شهریورماه اتفاق می افتد یکی از رویدادهای بزرگی است که در این شهر مد برگزار می شود و امسال نیز پذیرای هزاران هزار نفر است. این نمایشگاه دارای حدوداً دو هزار غرفه است که سیصد کشور نیز در همین غرفه ها کفش های خود را ارائه می دهند و حدود پنجاه هزار نفر بازدید کننده دارد و بازدیدکنندگان براحتی می توانند با مترو از سطح شهر به نمایشگاه برسند زیرا یک ایستگاه مترو کاملا نزدیک این نمایشگاه هست و همچنین یک پارکینگ در فضای باز و چندین طبقه با ظرفیت شش هزار ماشین را دارد.

تور ایتالیا

تور ترکیبی ایتالیا

این نمایشگاه ارائه دهنده تمامی کفش ها اعم از مردانه، زنانه، بچگانه در نوع های زمستانه و تابستانه و انواع مختلفی از کفش های کلاسیک و اسپرت را پوشش می دهد. شما در این نمایشگاه با چرم های مخصوص و مختلفی که می توان در کفش ها بکار برد نیز آشنا خواهید شد و علاوه بر کفش ها، می توانید کفی کفش، قالب کفش، پاشنه کش ها و حتی کیف و تمامی محصولات مرتبط با کفش را در این نمایشگاه پیدا کنید. تجار و متخصصان صنعت کفش برای اینکه بتوانند برندهای خود را به روز نگه دارند باید از این نمایشگاه دیدن کنند و علاقه مندهای کفش نیز با بهترین و معروف ترین برندهای کفش روبرو خواهند شد از جمله برندهای معروف ایتالیای مانندAlvino  ،  Aka Art Advanced Kit و برندهای دیگر. علاوه بر جاذبه های که ایتالیا و شهر میلان دارند این نمایشگاه نیز تکمیل کننده تمامی نیازهای توریست هاست و توصیه ما به مسافران استفاده از تورهای ایتالیا بخصوص تورهای میلان برای بازدید از این نمایشگاه است.

تور ایتالیا
 برای اطلاع از قیمت بلیط های لحظه آخری و همچنین جهت مقایسه تورهای مسافرتی به سایت www.hiholiday.ir مراجعه نمایید.
نظرات کاربران
ثبت نظر مشاهده نظر ها
اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ارسال می کند
استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info